بلاگ

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شاید شما جواهرات طلائی داشته باشید که می خواهید ذوب شوید. یا شما یک هنرمند یا طراح جواهرات هستید که می خواهید با ذوب طلا طرحی جدید ایجاد کنید. روش های مختلفی وجود دارد که شما می توانید طلا را در خانه ذوب کنید اگرچه همیشه باید در نگهداری ذرات طلا بسیار مراقب باشید تا در هنگام ذوب طلا ایمن باشید زیرا نیاز به گرمای شدید دارد.

 

چگونه طلا را آب می کنیم؟

یک ظرف قابلمه را بخرید تا طلا آن را به عنوان ذوب نگه دارد. برای ذوب طلا به تجهیزات مناسبی احتیاج دارید. ظرف قابلمه ای است که به طور خاص برای نگه داشتن طلای اب شده به دلیل ذوب آن طراحی شده است زیرا می تواند در برابر گرمای شدید مقاومت کند در diojrat  می توانید ان را بخوانید. این سایت پر از مطالب مفیدی در زمینه طلا و جواهرات هست. هر کدام از مقاله های این سایت می تواند به شما دید بیشتری در طلا و جواهرات بدهد.

یک کراکت معمولاً از کربن گرافیت یا خاک رس ساخته می شود. نقطه ذوب طلا در حدود 1943 درجه فارنهایت (1064 درجه سانتیگراد) است ، بدین معنی که برای ذوب شدن آن به دما هایی که گرم است نیاز دارید. بنابراین ، این بسیار مهم است که شما فقط هیچ ظرفی را انتخاب نکنید.

علاوه بر یک کراکت ، برای جابجایی جدول و نگه داشتن آن ، به یک جفت انبر نیز احتیاج خواهید داشت. اینها باید از مواد مقاوم در برابر گرما ساخته شوند.

اگر یک ظرف غذا ندارید ، یک روش خانگی از یک سیب زمینی برای ذوب طلای خام به جای یک ظرف استفاده می کند. برای استفاده از این روش ، یک سوراخ درون سیب زمینی برش داده و طلا را نیز در آن قرار دهید.

برای از بین بردن ناخالصی های طلا از شار استفاده کنید. Flux ماده ای است که قبل از ذوب شدن آن با طلا مخلوط می شود. این اغلب ترکیبی از بوراکس و کربنات سدیم است.

طلای ابشده در قالب

اگر طلا نجس باشد به جریان بیشتری احتیاج دارید. می توانید از فرمول های مختلف زیادی برای مخلوط کردن شار استفاده کنید. یک روش شامل مخلوط کردن بوراکس و کربنات سدیم است. در هر اونس ضایعات جواهرات تمیز دو عدد نوک انگشت اضافه کنید و بیشتر برای قراضه های کثیف. می توانید از جوش شیرین معمولی یا بی کربنات خریداری شده از فروشگاه استفاده کنید. وقتی آن را گرم می کنید ، کربنات سدیم را تشکیل می دهد.

شار کمک می کند تا ذرات شمش طلا ریز را در خود نگه داشته و همچنین به گرم شدن مواد ناخالص از طلای بدن کمک می کند. هنگام استفاده از روش سیب زمینی ، قبل از ذوب شدن طعم سیب زمینی ، یک مشت بوراکس را داخل سوراخ سیب زمینی اضافه کنید.

در هر زمان مراقب ایمنی باشید. ذوب طلا به دلیل گرمای شدید لازم برای انجام آن می تواند خطرناک باشد.

آموزش ذوب طلا

اگر اصلاً آموزش ذوب طلا ندارید ، با یک حرفه ای مشورت کنید. همچنین باید محلی در خانه خود پیدا کنید تا طلای بی خطر را ذوب کنید ، مثل در گاراژ یا اتاق یدکی. برای قرار دادن مواد خود به یک نیمکت کار نیاز دارید. سایت دی اجرت سایت خوبی در این زمینه هست.

حتماً از عینک ایمنی و محافظ صورت برای محافظت از صورت خود استفاده کنید. شما باید دستکش های مقاوم در برابر گرما را روی دستان خود بگذارید و یک پیش بند سنگین نیز بپوشید.

هرگز ، هرگز طلا را در نزدیکی چیزی که قابل اشتعال باشد ذوب نکنید. می تواند بسیار خطرناک باشد و شما نمی خواهید آتش سوزی کنید.

 

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

نمایندگی لنوو

در عرصه کنونی دنیای تکنولوژی و رایانه دستخوش تغییرو تحولات بسیاری شده است و در کشور ایران هم با ارتقا سطح علم و نیاز مخاطبان این عرصه دارای پیشرفت های چشمگیری شده است یکی از دلایل آن هم فراگیر شدن استفاده از لپ تاپ و گوشی های هوشمند است ما در این مقاله قصد داریم در مورد برند محبوب لنوو و نمایندگی آن در کشور ایران با شما صحبت کنیم در ادامه با بلاگتن همراه باشید

شرکت لنوو

لنوو شرکت رایانه‌ای چینی و چندملیتی است، که از بزرگترین شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده لپ‌تاپ، رایانه شخصی، تجهیزات جانبی و دیجیتالی در دنیاست.

دفاتر مرکزی شرکت لنوو در شهرهای پکن و موریزویلِ کارولینای شمالی قرار دارند. این شرکت با نام اصلی «لِجند» (Legend) در سال ۱۹۸۴ توسط لیو شوانژی در شهر پکن تأسیس شد و در سال ۱۹۹۳ با پیشی گرفتن از دو شرکت اِی‌اِس‌تی و کامپک به بزرگترین تولیدکننده داخلی رایانه در چین تبدیل گشت. شرکت لجند به سال ۱۹۹۹ به مقام بزرگترین فروشنده رایانه شخصی در منطقه آسیا-اقیانوسیه (به غیر از کشور ژاپن) دست یافت و به منظور نوآوری در تولید رایانه و تأمین نیازهای مشتریان خود، اقدام به ایجاد چند مرکز تحقیق و توسعه نمود. این شرکت و تولیدات آن نظیر برندهای دیگر همچون ایسوس،سونی،سامسونگ و اپل در کشورهای مختلفی توانسته طرفداران بسیاری به خود جذب کند و یکی از دلایل رو آوردن مخاطبان به این برند طراحی فیزیکی و کانفیگ های متنوع است

تولیدات شرکت لنوو

شرکت لنوو تولیدات و محصولات بسیار زیادی دارد که در ایران و کشورهای دیگر دارای سطح فروش خوبی است این محصولات از قبیل رایانه رومیزی، رایانه سِرور، لپ‌ تاپ، نمایشگر، دیسک سخت، نت ‌بوک، چاپگر، تلویزیون، ابزار ذخیره‌ سازی داده‌ها، دوربین دیجیتال، تلفن همراه، تبلت می باشد که اکثر این تولیدات در ایران قابل عرضه است یکی از تولیدات بسیار پرطرفدار این در ایران لپ تاپ و تبلت های لنوو است

نمایندگی لنوو در ایران

همانطور که گفته شد شرکت لنوو و محصولات آن در کشورمان ایران خریداران و طرفداران زیادی را به دلیل کیفیت ساخت و قیمت های مناسب به خود جذب کرده است این شرکت و محصولات آن نیازمند نماینده و متخصص تعمیرات و راه اندازی در کشور می باشد و شرکت های زیادی در ایران در زمینه نمایندگی لنوو فعالیت می کنند ما در این مقاله قصد داریم طبق سنت همیشگی وبلاگ هایمان یکی از نمایندگان لنوو را به شما معرفی کنیم امید داریم مثل همیشه مفید واقع شویم.

یکی از مهم ترین استراتژی های شرکت لنوو برای کسب درصد رضایت بالای مشتریان، ارائه ی بهترین خدمات و پشتیبانی کامل از محصولات می باشد.ما نیز بر طبق همین اصول سعی کرده ایم پشتیبانی کاملی از محصولات لنوو شامل انواع مدل های مختلف لپ تاپ، تبلت و تلفن های همراه این شرکت را برای کاربران داخلی ارائه نماییم.کیفیت خدمات ارائه شده در کنار استفاده از بهترین و مناسب ترین تجهیزات یکی از مهم ترین اصول و پایه های این مرکز بوده که توسط تمامی کارمندان به خوبی اجرایی شده است.

 

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

بسیاری از شما شاید دفعه اولتان باشد که کلمه پاپ سوکت را میبینید و نمیدانید چیست ، پاپ سوکت یک ابزار برای تلفن های همراه شما است که سهولت استفاده از آن را برای شما ساده تر میکند ، با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری درباره پاپ سوکت به دست آورید  در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید

پاپ سوکت چیست

پاپ سوکت یک دایره پلاستیکی است که شما آن را با یک برچسب چسبنده به سطح صاف تلفن همراه خود (یا قاب) می‌چسبانید. زمانی که آن را دو بار به سمت بالا بکشید، مانند یک آکاردئون بزرگ شده و به سمت بالا می‌آید. به این ترتیب می‌توانید انگشتان خود را میان تلفن همراه خود و انتهای پاپ سوکت قرار دهید. با استفاده از پاپ سوکت می‌توانید تلفن همراه خود را راحت تر در دست بگیرید.

اگر ایده وجود یک شی بزرگ در پشت تلفن همراهتان شما را اذیت می‌کند و کمی عجیب و غریب به نظر می‌رسد، نگران نباشید. پاپ سوکت در هر زمان به راحتی برداشته، نصب و جابجا می‌شود.

توجه داشته باشید که پاپ سوکت‌ها دارای دو بخش هستند: پایه (صفحه چسبی) و پاپ تاپ (PopTop) که قسمت طرح ظاهری است. زمانی که از طرح ظاهری پاپ سوکت خود خسته می‌شوید، بخش تاپ پاپ به راحتی جدا می‌شود و شما حتی می‌توانید طرح دلخواه خود را برای سطح ظاهری آن سفارش دهید؛ در حالی که برداشتن پایه اصلی پاپ سوکت کمی دشوار است.

برای برداشتن کامل پایه اصلی، از متصل بودن پاپ سوکت به گوشی خود اطمینان حاصل کنید و سپس آن را به آرامی از محل مورد نظر جدا کنید. اگر در برداشتن پاپ سوکت با مشکل مواجه شدید، یک نخ دندان یا یک کارت اعتباری را در زیر پلت فرم بکشید تا چسب موجود در زیر آن از سطح جدا شود. هیچ وقت به یک باره آن را نکشید؛ چراکه باعث می‌شود دستگاه آسیب ببیند. پاپ سوکت برای انواع مختلف گوشی‌های همراه موجود است و به طور کلی پاپ سوکت کاربردهای فراوانی دارد و کار کردن با گوشی را برای شما راحت‌تر می‌کند.

به خاطر داشته باشید که ژل چسب پاپ سوکت ممکن است با گذشت زمان، خشک شود. اگر احساس کردید که چسب آن خشک شده است، کافی است آن را با آب گرم بشویید و بگذارید خشک شود. نگذارید این چسب بیشتر از ده دقیقه در هوای آزاد خشک شود.

یک پاپ سوکت عمدتا به عنوان یک گیره اضافی عمل می‌کند که برای گوشی‌های هوشمند بزرگ‌تر کارایی دارد. اگر گوشیتان مرتبا از دستتان به زمین می‌افتد و با در دست گرفتن یک گوشی بزرگ مشکل دارید، پاپ سوکت این مشکلات را حل می‌کند.

اگر گوشی بزرگی دارید، با استفاده از پاپ سوکت می‌توانید گوشی خود را در یک دست بگیرید و بدون هیچ مشکلی با آن کار کنید. علاوه بر این، استفاده از پاپ سوکت بسیار راحت‌تر است و گوشی کمتر از دست شما به زمین می‌افتد

اگر در هنگام تماشای فیلم و یا بازی کردن، نیاز دارید که تلفن همراه و یا تبلت شما در یک جا نگه داشته شود، پاپ سوکت این امکان را برای شما فراهم می‌کند. هنگامی که از دو پاپ سوکت برای نگه داشتن گوشی یا تبلت خود استفاده می‌کنید، کارایی بهتری را مشاهده می‌کنید؛ البته استفاده از یک پاپ سوکت نیز این کار را انجام خواهد داد.

همانطور که در بالا خواندید خرید پاپ سوکت فانتزی کار را برای شما راحت میکند ، با خرید یک پاپ سوکت آسان فیلم ببینید ، آسان تر سلفی بگیرید و زندگی دیجیتالی آسان تری داشته باشید

 

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

آیا برای شما اتفاق افتاده است که در حین پیاده‌روی و یا در یک فروشگاه بخواهید بدون در دست گرفتن تلفن همراه به تماس خود پاسخ دهید و یا از گوش دادن به آهنگ مورد علاقتان لذت ببرید؟ امروزه به دلیل استفاده گسترده افراد از تلفن همراه در همه‌ی مکان‌ها استفاده از هدفون‌ها نیز به طور چشمگیری افزایش پیدا کرده است. به گونه ایی که برای اکثر افراد مانند تلفن همراه به‌عنوان یک وسیله‌ی ضروری تلقی می‌شود. در ادامه با بلاگتن همراه باشید

هدفون‌ها برای سرگرم کردن افراد با گوش دادن به موسیقی و یا افزایش سطح مطالعه‌ی افراد با گوش دادن به کتاب‌های صوتی نقش مهمی را ایفا می‌کنند. هدفون‌ها بسته به نوع استفاده دارای ویژگی‌ها و طراحی‌های منحصر به فردی هستند یک هدفون خوب دارای ویژگی‌هایی مثل: کیفیت صدای مطلوب، استفاده‌ی راحت، قیمت مناسب و ... می‌باشد.

امکان شارژ با USB یکی از ویژگی‌های مهم در خرید هدفون‌ها است. چون معمولا هدفون‌هایی که برای موسیقی استفاده می‌شوند شارژ خود را سریع از دست می‌دهند و استفاده از USB باعث می‌شود که بتوان به سادگی در هر مکانی دوباره هدفون را شارژ و از آن استفاده نمود. همچنین قابلیت اتصال به اینترنت و امکانات دیگر برای بسیاری از افراد از اهمیت خاصی برخوردار است.  هدفون‌های بلوتوثی با گوشی‌های ظریف بیشتر برای تماس توسط افراد در محل کار استفاده می‌شوند. معمولا هدفون‌های بزرگ‌تر توسط ورزشکاران و افراد برای گوش دادن موسیقی در حین پیاده‌روی و یا در هنگام خرید مورد و ... مورد استفاده قرار می‌گیرنند.

هدفون بلوتوثی ارزان

با توجه به سلیقه و نیازهای کاربران هدفون‌های متنوعی با امکانات و طراحی‌های مختلفی در اختیار کاربران قرار گرفته است. موضوع قیمت یکی از ویژگی‌های مهم مدنظر اکثر کاربران است. هدست بلوتوث ارزان وابسته به امکانات و ویژگی‌ها از قیمت‌های متنوعی برخوردار هستند. قیمت یک هدفون به برند و کشور تولید کننده نیز بستگی دارد. همچنین میزان تولیدات یک برند نیز بر روی قیمت تاثیر گذار است. به‌گونه‌ایی که هدفون‌های تولید شده در کارخانه‌ها با تولید انبوه از قیمت‌های مناسب‌تری نسبت به برندهای دیگر برخوردار هستند. به‌طور کلی اکثر افراد به دنبال یک هدفون بلوتوثی با کیفیت بالا و مقرون به صرفه هستند.

هدفون‌های بی سیم و یا بلوتوثی به دلیل استفاده‌ی راحت و نداشتن سیم دست و پا گیر نبودن آن‌ها محبوبیت بالایی در بین کاربران دارند. البته خیلی از هدفون‌های بلوتوثی با دارا بودن میکروفن‌های بسیار قدرتمند و کیفیت بالای صدای تولید شده قیمت بسیار پایین‌تری نسبت به هدفون‌های تولید شده با امکانات و کیفیت پایین‌تر را دارا هستند. به همین خاطر قیمت پایین یک هدفون دلیل بر کیفیت پایین و نامطلوب بودن آن نیست. با بررسی نیازها و ویژگی‌های هدفون‌های بلوتوثی ارائه شده در بازار و مقایسه‌ی انواع برندها می‌توان هدفون مورد نظر خود را با قیمت خوب و مقرون به صرفه تهیه کنید و از صحبت کردن و گوش دادن به موسیقی مورد علاقه‌ی خود در حین انجام فعالیت‌های روزانه لذت ببرید.

  • محمد سلحشوری