بلاگ

۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نکات فنی خرید سرور مجازی

سرور مجازی اصلی ترین بخش دنیای اینترنت می باشد که همراه با خود توانسته قابلیت هایی را نیز به همراه داشته باشد. خرید سرور مجازی نکات مخصوص به خود را دارد که باید توجه بسیار ویژه ای در هنگام انجام آن شود. هر کدام از این موارد بسیار پر اهمیت هستند و نمی توان یکی از آن ها را در اولویت قرار داد. به همین دلیل در ادامه این مطلب قصد داریم تا شما را با نکات قبل از خرید سرور مجازی آشنا کنیم تا در هنگام استفاده از آن دچار هیچ گونه مشکلی نشوید. پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

نکات قبل از خرید سرور مجازی شامل چه مواردی می شوند؟

یک سرور مجازی باید بتواند تمامی نیازهای شما را برآورده کند. به همین منظور باید قبل از خرید به نکات بسیار گسترده ای توجه داشته باشید. این نکات شامل معیارهای مختلفی می شوند که مستلزم توجه بسیار هستند که در ادامه به بررسی آن ها می پردازین.

حافظه RAM

بدون شک یکی از مهم ترین معیارهایی که هر vps سرور باید از آن برخوردار باشد، حافظه RAM می باشد. البته انتخاب این حافظه نیز به موارد مختلفی بستگی دارد و اصلی ترین آن میزان استفاده شما از سرور است. همچنین یکی از مواردی که تاثیر مستقیمی را بر روی قیمت نهایی سرور شما می گذارد، حافظه می باشد. به طور طبیعی به هر اندازه حافظه شما بیشتر باشد، به همان اندازه نیز قیمتی که باید پرداخت کنید، افزایش پیدا خواهد کرد.

میزان HDD

از دیگر نکات قبل از خرید سرور مجازی میزان HDD می باشد. هر سروری با توجه به شرکت هاستینگ خود مقداری HDD را دارد. اگر فعالیت های شما به گونه ای باشد که نیازمند بیشتری از حافظه باشید، می توانید با پرداخت هزینه های بیشتر این درخواستتان را عملی کنید.

پردازشگر و یا CPU

یکی از مواردی که توانسته اهمیت بالایی را با خود به همراه داشته باشد پردازشگر و یا CPU سرور شما می باشد. هنگامی که قصد خرید یک سرور مجازی را دارید، مجازی سازهای ویژه پردازشگر هایی را در اختیار کاربر قرار می دهند. در مقایسه با پردازشگرهای فیزیکی می توانید به این نتیجه برسید که قدرت کمتری دارند و به طور کلی عملکرد ضعیف تری را از خود نشان می دهند. به همین منظور اگر حوزه فعالیت های شما به گونه ای باشد که پردازشگرهای قدرتمندی را نیز دارد، می تواند ثبت سفارش خودتان را انجام دهید تا سی پی یو جدید شما کارهای پردازشی را با قدرت بالاتری به انجام برساند.

 

موقعیت جغرافیای دیتاسنتر

یکی دیگر از مواردی که مستلزم توجه بسیاری است، موقعیت جغرافیایی دیتاسنتر است. یعنی قبل از اینکه شما هر گونه اقدامی را نسبت به خرید سرور مجازی انجام دهید، باید به این مورد توجه داشته باشید که گستره فعالیتی شما در کدام کشور است و سپس خرید خودتان را نهایی کنید.

اعتبار شرکت های خدمات دهنده سرور مجازی

می توان اینطور بیان داشت که تمامی مواردی که ذکر شدند در یک دسته بندی کلی قرار می گیرند و اعتبار شرکت های خدمات دهنده سرور مجازی در یک دسته بندی دیگر. چرا که شما قبل از هر کاری باید این اعتبار را بسنجید و مورد بررسی قرار دهید. از این رو اگر یک شرکتی را مد نظر قرار داده اید، حتما رزومه آن را بررسی کنید و سپس بدانید که آیا پشتیبانی قدرتمندی را از خود بر جای می گذارد یا خیر. اگر از تمامی این موارد بهره مند بود می توانید با توجه به نکات دیگر به سمت خرید سرور مجازی در حرکت باشید.

به این نکات ویژه در انتخاب دیتاسنتر مناسب توجه کنید

همانطور که در گزینه های قبلی اشاره شد یکی از موارد بسیار حائز اهمیت موقعیت جغرافیایی دیتاسنتر شماست. به همین علت در هنگام تهیه آن باید به موارد بسیاری توجه خودتان را معطوف کنید که یکی از مهم ترین آن ها امنیت است. به طور کلی بخواهیم به این قضیه نگاه داشته باشیم، برخی از دیتاسنترها به طور پیش فرض از امنیت خوب و نسبتا بالایی برخوردار هستند. نمونه بارزی از این گزینه ها، دیتاسنتر OVH می باشد.

موقعیت جغرافیایی نیز از دیگر نکات قابل توجه در یک دیتاسنتر می باشد. به همین علت در انتخاب کشور خود باید جوانب مختلفی را در نظر داشته باشید. به عنوان مثال سعی کنید کشوری را انتخاب کنید که بیشترین میزان ترافیک کاربران را به خود اختصاص داده باشد. چرا که شاهد عملکرد بهتری خواهید بود.

قبل از خرید دیتاسنتر به موارد دیگر نیز باید توجه داشته باشید که از آن ها می توان به پشتیبانی از ترافیک وارز اشاره کرد. ترافیک های غیر استاندارد با همین نام خوانده می شوند که ترافیک های کرک شده و تست نفوذ مثالی از آن ها هستند. به همین دلیل اگر حوزه فعالیتی شما به گونه ای است که به تمامی این موارد نیاز دارد، دیتاسنتر شما می تواند تامین کننده و پشتیبان کننده از هر کدام از آن ها باشد.

جمع بندی

سرور مجازی را می توان مانند یک فضا تصور کرد که در گوشه ای از دنیای اینترنت جای خودش را تثبیت کرده است و توانسته ویژگی های مختلفی را به خود اختصاص دهد. خرید سرور مجازی می تواند شما را با تمامی این ویژگی ها آشنا و بهره مند کند. در این مطلب نیز به بررسی کامل از نکات قبل از خرید سرور مجازی پرداخته شد. تمامی این نکات اهمیت یکسانی را دارند. به همین علت نمی توانید تنها به یک مورد از آن ها حواستان را معطوف کنید. از این رو پیش از هر کاری به مواردی که گفته شدند، اهمیت دهید و دقتتان را نسبت به هر کدام افزایش دهید.

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

تبلیغات در واقع یکی از بهترین راه ها برای برقراری ارتباط بین مشتریان و صاحبان کسب و کارها می باشد که آن ها را در زمینه برندهای موجود در بازار، انواع محصولات متنوع، خدمات مفید ارائه شده و... آگاه می سازد. تبلیغات با استفاده از رسانه های مختلف به شکل بصری یا صوتی و متنی با روش های گوناگونی با رویکرد افزایش بازاریابی و فروش انجام می شود.

در دهه اخیر اما با رشد شتاب گونه تکنولوژی، ارتقای دانش تبلیغات، افزایش سطح آگاهی عمومی مردم در جامعه و ارتقای سواد رسانه ای، شرکت ها و صاحبان کسب و کارها نیز به سمت شیوه های هوشمندانه تری برای تبلیغات رفته اند. کمپین های تبلیغاتی هدفمندتر شده اند و عموماً در آن ها از تکنیک 5M نیز استفاده می شود. تکنیکی که 5 گام اصلی در طراحی یک کمپین تبلیغاتی را مورد توجه قرار می دهد. هدف(Mission)، پیام(Message)، رسانه(Media)، بودجه(Money) و ارزیابی(Measurement). اینکه شما در تبلیغات خود به کدام یک از مراحل طراحی کمپین توجه می کنید، می تواند در اثربخشی کمپین شما تاثیر مستقیم داشته باشد.

یکی از روش های مناسب برای موثر واقع شدن کمپین های تبلیغاتی انتخاب رسانه درست و متناسب با بودجه کمپین است.

تبلیغات کم هزینه و پر بازده

ارسال پیامک تبلیغاتی ارزان یکی از پرطرفدارترین راهکارهای تبلیغات محسوب می شود. به طور کلی می توان گفت بازاریابی پیامکی یکی از ارزان ترین و در دسترس ترین روش های تبلیغاتی به نسبت میزان تأثیرگذاری آن می باشد؛ سامانه های پیامکی متعددی در ایران فعالیت دارند که امکانات و قابلیت های مشابهی داشته و امکان تبلیغات گسترده را فراهم می نماید، اما آن چیزی که این سامانه ها را از یکدیگر متمایز می کند، خدمات پشتیبانی و مشاوره ای است که شرکت های خدمات دهنده، ارائه می کنند. سامانه پیام کوتاه متنی آموت علاوه بر پشتیبانی قدرتمند، امکانات هیجان انگیزی را در پنل خود قرار داده است که از جمله آن می توان به جذب مشتری، افزایش بازار فروش، حفظ ارتباط مفید بین کسب و کارها، نظرسنجی و نشانه گیری دقیق جامعه هدف از طریق ارسال منطقه ای یا استفاده از دفترچه تلفن پیشرفته آموت، اشاره نمود.

 

پیام صوتی را چاشنی بازاریابی پیامکی خود کنید

یک ابزار کاربردی دیگر در حوزه ارتباطات و تبلیغات بصورت وسیع و گسترده که کاربران تلفن های ثابت (خانگی یا تجاری) و همراه را هدف قرار می دهد، ارسال پیام صوتی تلفنی می باشد. تکنولوژی ارسال پیام های صوتی انبوه در لحظه به تلفن های ثابت و همراه در سراسر کشور با احتمال رسیدن پیام به دست مخاطب به صورت 100درصدی، چند سالی است که در ایران و با سرشماره 05138062 توسط سامانه پیام صوتی آوانک راه اندازی شده است. ارتباط مستقیم با افراد خانوار، انتقال پیام دقیق به مخاطب هدف، قابلیت ارسال انبوه به صورت همزمان و همچنین حالت دریافت نظر سنجی و تعاملی بودن را می توان از جمله ویژگی های این روش در اطلاع رسانی و تبلیغات عنوان کرد.

با سامانه پیام صوتی آوانک می توانید در استودیوی آنلاین آن سفارش ضبط صدای بهترین گویندگان کشوری را ثبت کنید و پیام صوتی خود را ارسال نمایید.

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

درسال 2019 و 2020 کمپانی های بزرگ سازنده تلویزیون اقدام به ارائه ی محصولات خود در سایز 55 اینچ نمودند و هرکدام با تولید کالایی قدرتمند توانستند در آمار پرطرفدارترین تلویزیون های 2020 قرار بگیرند .در مطلب زیر تلویزیون ها به صورت اولویت بندی از 4به 1 دسته بندی شده اند و این نشان دهنده آن است که تلویزیون رتبه ی 1 پرطرفدارترین تلویزیون در سال 2020 لقب گرفته است ، پس در این مطلب فوق العاده با ما همراه باشید.

4) تلویزیون سامسونگ 55TU7100

تلویزیون سامسونگ 55TU7100جزو بهترین مدل‌های کمپانی سامسونگ می‌باشد که با امکانات فراوان و رنج قیمت مناسب در بازار ایران محبوبیت زیادی دارد. سایز 55 اینچ ال ای دی سامسونگ مناسب فضاهای بزرگ بوده و اکثر افراد از اندازه آن برای خانه خود رضایت کامل دارند. این تلویزیون با داشتن فناوری‌های پیشرفته در سال 2020 با وضوح بالا جزئیات را به نمایش می‌گذارد. کیفیت تصویر 4Kمناسب تلویزیون‌های بزرگ بوده و برای 55 اینچ پاسخگوی خوبی می‌باشد. بهتر است بدانید کمپانی سامسونگ مانند سایر کمپانی‌ها برای سیستم صوتی خود توان صدای 20 وات را تولید کرده تا از صدایی عالی لذت ببرید. وجود سیستم عامل پیشرفته تایزن از دیگر امکانات این ال ای دی هوشمند بوده و با قابلیت اتصال به موبایل اوقات فراغت خوشی را برایتان فراهم می‌آورد. از دیگر امکانات TU7100 می‌توان به دستیار صوتی و قابلیت اتصال به دستگاه‌های اپل و موبایل هوشمند نیز اشارد کرد. سرعت رفرش تصویر 120 هرتز، پردازنده تصویر Crystal Processor 4K به همراه ارتقاء کیفیت تصویرهای پایین به 4Kتولید صحنه‌هایی جذاب را دارند و از این طریق تماشای تلویزیون را برایتان دلنشین می‌کنند. فناوری PurColor یکی از فناوری‌هاییست که به زیبایی تصاویر و زنده بودن آن‌ها کمک می‌کند و در حین پخش برنامه‌ها جنب و جوش زیبایی به صحنه‌ها می‌بخشد. توسط فناوری Multiroom Link پخش صدایی به صورت یک پارچه در تمام محیط داشته باشید و از واضحی آن لذت ببرید. طراحی زیبا و حالت گالری از دیگر ویژگی‌هاییست که این تلویزیون با داشتن آن منظره و تصاویر زیبا را به حالت یک تابلو تبدیل می‌کند تا نمایی روًیایی برای خانه خود بسازید

سرعت رفرش تصویر 120 هرتز از مهم‌ترین این قابلیت‌هاییست که به تولید صحنه‌های زیبا کمک می‌کند و با بازی‌های سریع هیچ تاری صورت نمی‌گیرد. باید بدانید این سرعت رفرش با از بین بردن تاری هنگام حرکات سریع از کشیدگی آن‌ها جلوگیری می‌کند و صحنه‌ها را به صورت طبیعی به نمایش می‌گذارد.

سیستم عامل تایزن مخصوص شرکت سامسونگ بوده و با قابلیت‌های فراوان در سال 2020 وارد بازار شد. مرورگر وب از جذاب‌ترین قابلیت‌های این سیستم عامل است که امکان گشت و گذار در دنیای مجازی و اینترنت را فراهم می‌کند. قابلیت اتصال به گوشی همراه هوشمند از طریق DLNA و Wifi-Direct از مهم‌ترین این امکانات است که شما با خیال راحت هرچیزی که در گوشی خود نمایش می‌دهید را برروی صفحه بزرگ ال ای دی داشته باشید. توسط دستیار صوتی Alexa، Bixby و Google Assistant هر سوال و یا دستوری که دارید را از تلویزیون بپرسید تا در کمترین زمان به شما پاسخ دهد. این ویژگی از جالب‌ترین امکاناتیست که لحظات سرگرم کننده‌ای توسط صدای خود را برایتان فراهم می‌کند. مچ شدن دستگاه‌های اپل توسط برنامه‌ی Apple AirPlay 2 مختص علاقه‌مندان اپل می‌باشد تا نگرانی آن‌ها از بین رود و به راحتی هر دستگاه اپلی را به تلویزیون متصل کنند

سیستم عامل هوشمند تایزن با داشتن امکانات بالا راهنمای جهانی Universal Guide را نیز برروی تلویزیون تعبیه کرده‌است تا با لیست محتواها و دسته‌بندی بودن برنامه‌های لازم در صورت نیاز به علاقه‌مندی هایتان بدون صرف وقت آن‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار بگیرید

3) تلویزیون ال جی  55NANO86

تلویزیون ال جی 55NANO86دارای سایز 55 اینچ می‌باشد که با دستاوردهایی جدید در سال 2020 وارد بازار شد. این تلویزیون نانو در کمپانی ال جی با بهره‌وری از فناوری رنگ نانوسل جایگاه خاصی به خود اختصاص داد. کیفیت 4Kاز مهم‌ترین قسمت‌هاییست که جذابیت یک تلویزیون با سایز بزرگ را بیش‌تر می‌کند. کیفیت تصویر فورکی با پردازنده آلفا 7 و سرعت رفرش تصویر 120 هرتز همگی دست به دست هم می‌دهند و در راه به نمایش گذاشتن تصاویر واقعی قدم می‌گذارند. بدون شک LED NANO86 نیاز شما را از هر نظر برطرف و دیزاین خانه‌تان را رویایی می‌کند. سیستم صوتی دو کاناله با توان صدای 20 وات مهمانی و مراسم‌های دورهمی را به‌راحتی ممکن می‌سازد. البته این صدای توسط فناوری صدای Dolby Atmos واقعی‌تر شده و صدایی سه بعدی در اختیارتان قرار می‌دهد. از دیگر امکانات این ال ای دی هوشمند می‌توان به سیستم عامل وب او اس آن اشاره کرد. این سیستم عامل قابلیت اتصال به اینترنت، پخش برنامه‌های جذاب Netflix، YouTube و همچنین دستیار صوتی را برایتان فراهم می‌کند. از دیگر قابلیت‌ها نیز می‌توان به قابلیت اتصال به موبایل، هوش مصنوعی و قابلیت اتصال از طریق بلوتوث  نیز اشاره کرد. تکنولوژی Dolby Vision نیز که به کیفیت تصویر کمک می‌کند از دیگر قابلیت‌های مهم این تلویزیون نانو به حساب می‌آید. قاب باریک، ترکیب دو رنگ نقره‌ای و مشکی با پایه‌های دو شاخه‌ای و همچنین پنل IPS زیبایی تلویزیون NANO86 را تضمین می‌کنند تا شما با خیال راحت و با رنج قیمت مناسب از سایت معتبر ما دستگاه را تحویل بگیرید و ما بتوانیم رضایت شما را به‌دست آوریم

ال جی نیز مانند تمامی کمپانی‌ها دیگر سعی در قرار دادن بهترین امکانات برای تلویزیون‌های خود است. از این امکانات می‌توان به سیستم صدای 20 وات اشاره کرد. این صدا از دو بلندگوی دو کاناله توزیع می‌شود و همه جا را فرا می‌گیرند. فناوری دالبی اتموس نیز برروی این تلویزیون 2020 ال جی تعبیه شده‌است تا از این طریق با پخش صدای تلویزیون صدایی سه‌بعدی بیرون ریزد و حس بودن در یک سینما را داشته‌باشید. حالت فراگیر Ultra Surround نیز محتویاتی کاملا فراگیر و همه جانبه ارائه می‌دهد در نهایت باید گفت از این سیستم صدا هیچ نگرانی نداشته باشید و بدون هزینه‌های اضافی برای هر سیستم دیگری از این تلویزیون 55 اینچ بهره ببرید

از بهترین امکاناتی که این تلویزیون اسمارت ال جی دارد می‌توان به اصلی‌ترین آن که سیستم عامل webOS می‌باشد اشاره کرد. این سیستم عامل هیجانی‌ترین و سرگرم کننده‌ترین لحظات را برای شما به ارمغان می‌آورد تا توسط آن هر طور که می‌خواهید خوشی را برای خود بسازید. شما می‌توانید به اینترنت متصل شده و از طریق آن برنامه‌های جذاب Netflix، YouTube و وب گردی را فراهم کنید. به دنیای مجازی از طریق اتصال به موبایل سفر کنید و برروی صفحه نمایش ال ای دی بزرگ لذت دو چندان را برای خود و خانواده‌تان ایجاد کنید. هوش مصنوعی Thinq نیز با قابلیت اتصال به دستگاه‌های هوشمند دیگر این اجازه را به شما می‌دهد تا توسط گوشی هوشمند خود تنظیمات آن‌ها را عوض کرده و کنترل کنید. توسط دستیار صوتی Google Assistant از طریق صدای خود هرچیزی که می‌خواهید را بیابید و با این ویژگی از تایپ اطلاعات پرهیز کنید. توسط فناوری LG Content Store نیز می‌توانید به فروشگاه محتواهای ال جی دسترسی داشته باشید و هرچیزی که می‌خواهید را دانلود کنید. البته این ال ای دی نانو سازگار با برنامه AppleAirPlay، Apple HomeKit نیز می‌باشد تا بتوانید دستگاه‌های اپل را نیز به تلویزیون متصل کنید

2) تلویزیون سونی 55X8500H

تلویزیون سونی 55X8500Hدر سال 2020 توسط این کمپانی خوش‌نام ژاپنی تولید و به بازار جهانی عرضه شد. این تلویزیون به دلیل وجود برخی خصوصیات برجسته و عالی به عنوان یکی از مدل‌های بالارده شناخته شده که خوشبختانه مانند سال‌های قبل راحت می‌تواند نظر کاربران را به سمت خود جلب نماید. از صفحه‌نمایش آن که مجهز به تکنولوژی 4Kاست گرفته تا خصوصیاتی همچون قابلیت اتصال به اینترنت و سیستم عامل اندروید همگی دلایل خوبی هستند که این LED سونی در دل کاربران جا باز کند. نمایشگر 55 اینچ این تلویزیون علاوه بر کیفیت تصویر  4K؛ در عین حال با مشخصاتی همچون پنل IPS ، استاندارد تصویر HDR و از همه مهمتر موتور پردازشگر تصویر X1™ 4K HDR  Processor  همگی سعی دارند تا تصاویری فوق‌العاده باکیفیت تولید کنند. قسمت صدای ال ای دی سونی نیز مانند تصویر آن عالی عمل می‌کند به صورتیکه همراه با توان صدای 20 وات و فناوری صدای سه‌بعدی Dolby™ Atmos لحظات شادی را برایتان مهیا می‌سازد. مرورگر وب و بازدید از فروشگاه‌های اینترنتی همراه با سیستم عامل اندروید همگی از بهترین مزیت‌های این LED هستند که در کنار آنها دنیای هوشمند و صفحات مختلف اینترنتی برایتان ظاهر می‌شوند. قابلیت اتصال به موبایل نیز مورد دیگریست که از طریق Chromecast می‌توانید تلویزیون و گوشی هوشمند خود را با همدیگر مچ کنید. علاوه بر این برنامه سازگار با محصولات اپل Apple AirPlay و جستجوی صوتی برای تلویزیون سونی می‌باشند. این تلویزیون در سایزهای دیگر نیز تولید شده که باتوجه به بودجه و مساحت منزل خود می‌توانید هر کدام را انتخاب کنید

X8500H یکی از آن ال ای دی هایی می‌باشد که کمپانی سونی در سال 2020 و با طراحی بسیار شیکی آن را تولید کرد. هر چند این مدل تلویزیون از نظر ظاهری تفاوت چندانی با مدل‌های سال قبل خود ندارد اما به جرأت می‌توان گفت جزو خوش طرح‌ترین مدل‌های سری براویا محسوب می‌شود. به عنوان مثال تلویزیون X8500G سال 2019 دارای دو پایه دو شاخه‌ای است که درست ال ای دی X8500H نیز به همین پایه‌های دو شاخه‌ای مجهز می‌باشد. از طرفی دیگر رنگ این پایه‌ها برخلاف قاب مشکی آن نقره‌ای رنگ هستند و به آسانی می‌توانند نقش دکور را برای تلویزیون بازی کنند. مورد مهمی که در طراحی ال ای دی سونی به چشم می‌خورد این است که پایه‌ی آن دارای یک پوشش حلقه‌ای شکل است. این پوشش پلاستیکی کابل‌های تلویزیون را در خود جای می‌دهد و مانع از شلختگی فضا می‌شود.

بدون شک بخش هوشمند و امکانات آن از مهمترین بخش‌های هر تلویزیون هستند، اما باید دانست که تلویزیون‌های هوشمند از چه امکانات و قابلیت‌هایی برخوردار هستند تا به انتخاب دقیقی دست بزنید. سونی در سال 2020 تلویزیون X8500H را از هر نظر خصوصاً بخش اسمارت کامل و بی نقص تولید کرد. بخشی از مشخصات هوشمند این تلویزیون به مرورگر اینترنت مربوط می‌شود. این تلویزیون که از سیستم عامل اندروید بهره می‌برد با بیش از 5000 برنامه متنوع هیجان و سرگرمی خاصی را برای خود و خانواده‌تان به وجود می‌آورد. برنامه Netflix یکی از آن دسته برنامه‌هاییست که دکمه‌ی آن بر روی ریموت کنترل نگاشته شده و شما می‌توانید به آسانی از آن بهره بگیرید. در این میان جستجوی صوتی کمک حال خوبی برای کاربر می‌باشد، چراکه به کمک این ویژگی شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن هر دستوری به تلویزیون داده و پاسخ خود را بگیرید. همچنین تلویزیون سونی به کمک قابلیت Chromecast دستگاه‌های هوشمند را به منظور اشتراک گذاری محتوا با این ال ای دی مچ می‌کند.

1) تلویزیون سونی 55X9500G

تلویزیون سونی 55X9500G یکی دیگر از محصولات سال 2019 شرکت ژاپنی می باشد که همراه با نمایشگر تخت از نوع LED  با نور پس زمینه Direct تولید شده است. سونی بالاترین کیفت تصویر یعنی 4Kرا به این ال ای دی اختصاص داده است. همراه با کیفیت تصویر 4Kدر کنار قابلیت هایی همچون  Local Dimming و درخشندگی صفحه‌ نمایش TRILUMINOS از نمایش برنامه های خود با کیفیتی فوق العاده بالا بهره مند شوید. موتور پردازشگر 4K X-Reality™ PRO که یک موتور پردازنده، ارتقا دهنده هوشمند است سبب می شود برنامه ها را به بالاترین شیوه ی ممکن ارتقاء دهد. 4K HDR که از آن با نام فرمت استاندارد یاد می شود به ارتقاء سطح کنتراست به میزان قابل توجهی کمک خواهد کرد. جزئیات با کنتراست بالا، همراه با قابلیت X-Taned Dynamic Range PRO از دیگر مشخصات این تلویزیون 4Kمی باشد. این قابلیت امکان لذت بردن از یک منظره در شب را همراه با چراغ های خیره کننده با حداکثر شش برابر کنتراست بالاتر از تلویزیون های LED معمولی برای شما امکان پذیر می سازد. صحنه های تاریک، تیره تر و صحنه های روشن، روشن تر است.  به علاوه همراه با سرعت رفرش تصویر 120 هرتز از حرکاتی صاف و سیال برخوردار می شوید. وجود بستر نرم افزاری همراه با قابلیت هوشمند بودن در تلویزیون سونی نه تنها کاربر را به بخش های متنوع و کاربردی LED دعوت می کند؛ بلکه در عین حال نیز امکان پخش و مشاهده ویدیوهای پرطرفدار را به کمک Netflix در دسترس قرار می دهد. این تلویزیون دارای تکنولوژی Dolby Vision می باشد که یک استاندارد HDR اختصاصیه که توسط Dolby ایجاد شده است. بخش سیستم صدای تلویزیون هوشمند سونی با بلندگوهایی از نوع Acoustic آمده اند که با توان صدای 20 واتی شان در کنار پشتیبانی از Dolby Atmos می توانید به بهترین شکل از کیفیت صدای موسیقی های مورد علاقه خود نهایت استفاده را ببرید. همچنین حافظه ذخیره سازی به نگه داری محتوا بر روی ال ای دی هوشمند سونی کمک می کند.

مشاهده قیمت تلویزیون سونی 55X9500G سایت سلام بابا

پایه‌ های ال ای دی هوشمند سونی مدل 55X9500G بسیار شیک و خاص می باشند؛ و به دلیل اینکه مدیریت پنهان سازی کابل ها بر روی آن طراحی شده اجازه می دهد تا از شر کابل های تلویزیون راحت شوید. به عبارتی قابلیت پنهان سازی هر نوع کابل اضافه در این تلویزیون امکان پذیر می باشد؛ و سبب شده تا از به هم ریختگی کابل های اضافه در اطراف تلویزیون جلوگیری کند.

طراحان کیفیت صفحه نمایش تلویزیون های سونی از یک استراتژی خاص برای تولید نمایشگرها بهره برده اند به صورتیکه با جای دادن یک سری قابلیت ها و مزایای ویژه کاری کرده اند تا تلویزیون های جدید این کمپانی کاملاً بی عیب و نقص در نظر کاربران جلوه داده شوند. ال ای دی هوشمند سونی 55X9500G دارای نمایشگری با کیفیت تصویر 4Kهمراه با میزان وضوح 2160×3840 پیکسل می باشد. در حال حاظر چنین کیفیت تصویری، از نقطه قوت های این تلویزیون 2019 سونی محسوب می‌شود چرا که از نظر تعداد پیکسل ها ثروتمند است و بالاترین سطح از پیکسل ها را در بین تلویزیون های خانگی به خود اختصاص داده است

جدیدترین تلویزیون های هوشمند کمپانی سونی به سیستم عامل اندروید مجهز می باشند که در این میان ال ای دی هوشمند سونی 55X9500G نیز از این قاعده مستثناء نسیت. Android TV درها را برای سرگرمی های نامحدود باز می کند. این نوع سیستم عامل همراه با برنامه ها و بخش های متنوعی به سراغ کاربران آمده تا از این طریق بتواند پاسخ گوی خوبی باشد. بنابراین وجود رابط هوشمند به همراه بستر نرم‌افزاری از مهمترین بخش‌های هر تلویزیون به حساب می‌آید که کاربران همراه با آن می‌توانند محیطی کاملاً شاد و سرگرم کننده را تجربه کنند. از این گذشته قابلیت اتصال به اینترنت که از طریق Wi-Fi یا یا کابل LAN میسر می‌شود، علاوه بر گشت و گذار در بین صفحات وب ؛ در عین حال قابلیت به اشتراک گذاشتن محتوا را نیز فراهم می‌آورد. قابلیت اتصال به موبایل از طریق Chromecast نیز به راحتی می تواند سرگرمی های مورد علاقه تان را مانند برنامه های پرطرفدار  Netflix از روی سایر دستگاه های هوشمند (گوشی، لپ تاپ، تبلت و ...) بر روی نمایشگر تلویزیون 2019 سونی نشان دهد. حافظه ذخیره سازی نیز به منظور ذخیره سازی محتوا در LED اسمارت سونی 55X9500G تعریف شده است.

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

برند سامسونگ در سال 2019 دوباره حماصه خلق کرد و با ارائه ی سه محصول خود توانست هم مشتریان جدید زیادی را جذب کند و هم طرفدارن خود را راضی نگه دارد.تلویزیون سامسونگ 65Q60R  ، تلویزیون سامسونگ 65RU7100  و سامسونگ 65RU7300  سه مدل محصولی بودند که همراه با قیمت فوق العاده مناسب و امکانات زیاد و جذابی که دارند ، توانستند علاقه مشتریان را به خرید تلویزیون قیمت مناسب سوق دهند.در ادامه به توضیح مختصری از این سه مدل می پردازیم.

 

تلویزیون سامسونگ 65Q80R در سال 2019 مجهز به امکانات پیشرفته شد و توانست در سری‌های Q خود کاربران زیادی را به خود جذب کند. این محصول از کیفیت تصویر  4K بهره می‌برد و تصاویری واضح و زنده را به نمایش می‌گذارد. تصاویری که با 3840×2160 پیکسل نمایش داده شوند بدون شک از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. این کیفیت تصویر خود به تنهایی می‌تواند وظیفه‌اش را انجام دهد اما به کمک فناوری‌های دیگر قابلیت‌هایش را افزایش داده و بهتر عمل میکند. سرعت رفرش تصویر 120 هرتز،تکنولوژی Micro Dimming، از بین برنده نویز تصویر Digital Clean View، حالت Ambient، زاویه دید فوق‌العاده و فرمت استاندارد HDR مختص بخش تصویر بوده و هر کدام در راه نمایش برنامه‌هایی با وضوح بالا قدم بر می‌دارند. این تلویزیون با ضخامت بسیار باریک و با پایه وسط تولید و در اختیار شما قرار می‌گیرد. تلویزیون کیولد Q80R از توان صدای 20 وات و ساب ووفر 20 وات بهره می‌برد که در مجموع صدایی با توان 40 وات توزیع می‌شود. سیستم عامل تعبیه شده بر روی این محصول تایزن می‌باشد و با دسترسی‌های جذاب توانسته خود را تقویت و هر ساله با برنامه‌های جذاب‌تری ظاهر می‌شود. 65Q80R دارای سیستم عامل تایزن بوده و امکانات فوق العاده ایی را به نمایش می گذارد.

2) تلویزیون سامسونگ  65RU7100:

 

تلویزیون سامسونگ 65RU7100 از به روز ترین و مجهز ترین مدل هایی می باشد که شرکت کره ای سامسونگ آن را در سال 2019 روانه بازار جهانی کرد. همزمان با رونمایی از این مدل تلویزیون نظرهای بسیاری به سمت و سوی آن سوق داده شد چرا که با دیزاین فوق العاده شیکش در همان نگاه اول نظرات زیادی را به سمت خود جلب می کند. همچنین کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ بر پایه 4K تعریف شده که آن هم به نوبه خود کیفیت بالا و دقت در تصاویر را به رخ می کشاند. در کنار سطح کیفیت تصویر 4K با امکانات خاص و ویژه ای همچون موتور پردازشگر تصویر UHD Engine، فناوری PurColor، استاندارد تصویر HDR و نیز سرعت رفرش تصویر 120 هرتز مواجه خواهید شد که در بخش های بعدی همین نقد و بررسی به شرح مفصل تر هر کدام پرداخته ایم. قسمت بستر نرم افزاری برای تلویزیون سامسونگ در نظر گرفته شده که از طریق اینترنت به کمک Wi-Fi می توانید از صفحات مختلف وب بازدید به عمل آورید و در عین حال نیز به کمک سیستم عامل تایزن آن به محتوای مختلف دسترسی کامل داشته باشید. سیستم صدای تلویزیون 2019 سامسونگ از قدرت 20 وات بهره می برد که به کمک بلندگوهای دو کاناله آن می توانید از صدایی شفاف و گیرا برخوردار شوید. همچنین وجود پردازنده چهار هسته ای در تلویزیون سامسونگ کمک می کند تا برنامه ها به راحتی اجرا شوند. راه های مختلفی برای اشتراک گذاری محتوا به صورت هوشمند برای تلویزیون سامسونگ تعریف شده اند که از میان آنها می توان به قابلیت ارتباط مستقیم به کمک Wi-Fi Direct، قابلیت Mirroring و همچنین DLNA اشاره کرد. همچنین به وسیله سه عدد پورت HDMI و دو عدد پورت USB نیز می توانید محتوای مختلف را از روی تلویزیون مشاهده کنید. تلویزیون سامسونگ 65RU7100 یکی از بهترین تلویزیون های این کمپانی کره ای محسوب می شود لذا اگر در ادامه و بخش های دیگر همین نقد و بررسی ما را همراهی کنید بدون شک این مدل تلویزیون به راحتی نظر شما را به خود جلب می کند. تلویزیونی سریع، قوی، هیجان‌انگیز، و از همه مهمتر، با کاربری آسان. تمامی محتوای مورد علاقه‌تان به کمک یک اسمارت هاب (Smart Hub) فوق‌العاده ساده در دسترس شماست. سامسونگ نیز درست مانند برندهای دیگر سیستم عامل منحصر بفرد خود یعنی سیستم عامل تایزن را برای تلویزیون های هوشمندش در نظر گرفت تا از این طریق کاربران بتوانند راحت تر به آنچه که می خواهند دسترسی پیدا کنند. در این میان تلویزیون سامسونگ 65RU7100 نیز به این نوع سیستم عامل مجهز شده استسیستم عامل تایزن مجهز به صفحه کاربردی Smart Hub  می باشد که سامسونگ از آن به عنوان یک نوع توپ هوشمند یاد می کند. به عبارتی این صفحه‌ به صورت کاملاً حرفه ای و کاربردی طراحی شده که کاربر را درست مانند یک نوع توپ غلتان در محتوای متنوع غرق می کند.

3) تلویزیون سامسونگ  65RU7300  :

 

تلویزیون سامسونگ 65RU7300 از به روز ترین و مجهز ترین مدل هایی می باشد که شرکت کره ای سامسونگ آن را در سال 2019 روانه بازار جهانی کرد. همزمان با رونمایی از این مدل تلویزیون نظرهای بسیاری به سمت و سوی آن سوق داده شد چرا که با دیزاین منحنی شکلش در همان نگاه اول نظرات زیادی را به سمت خود جلب می کند. همچنین کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ بر پایه 4K تعریف شده که آن هم به نوبه خود کیفیت بالا و دقت در تصاویر را به رخ می کشاند. در کنار سطح کیفیت تصویر 4K با امکانات خاص و ویژه ای همچون موتور پردازشگر تصویر UHD Engine، فناوری PurColor، استاندارد تصویر HDR و نیز سرعت رفرش تصویر 60 هرتز مواجه خواهید شد که در بخش های بعدی همین نقد و بررسی به شرح مفصل تر هر کدام پرداخته ایم. قسمت بستر نرم افزاری برای تلویزیون سامسونگ در نظر گرفته شده که از طریق اینترنت به کمک Wi-Fi می توانید از صفحات مختلف وب بازدید به عمل آورید و در عین حال نیز به کمک سیستم عامل تایزن آن به محتوای مختلف دسترسی کامل داشته باشید. سیستم صدای تلویزیون 2019 سامسونگ از قدرت 20 وات بهره می برد که به کمک بلندگوهای دو کاناله آن می توانید از صدایی شفاف و گیرا برخوردار شوید. همچنین وجود پردازنده چهار هسته ای در تلویزیون سامسونگ کمک می کند تا برنامه ها به راحتی اجرا شوند. از دیگر امکانات تلویزیون سامسونگ می توان به گیرنده دیجیتال DVB-T اشاره داشت که شبکه های داخلی را به نمایش در می آورد. راه های مختلفی برای اشتراک گذاری محتوا به صورت هوشمند برای تلویزیون سامسونگ تعریف شده اند که از میان آنها می توان به قابلیت ارتباط مستقیم به کمک Wi-Fi Direct، قابلیت Mirroring و همچنین DLNA اشاره کرد. همچنین به وسیله سه عدد پورت HDMI و دو عدد پورت USB نیز می توانید محتوای مختلف را از روی تلویزیون مشاهده کنید. تلویزیون سامسونگ 65RU7300 یکی از بهترین تلویزیون های این کمپانی کره ای محسوب می شود لذا اگر در ادامه و بخش های دیگر همین نقد و بررسی ما را همراهی کنید بدون شک این مدل تلویزیون به راحتی نظر شما را به خود جلب می کند. این تلویزیون دارای سیستم عامل قدرت مند تایزن می باشد که می تواند امکانات فوق العاده زیادی را به کاربر ارائه دهد.

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

با توجه به حیاتی بودن مسئله امنیت اطلاعات سامانه های فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین افزایش روزافزون تنوع تهدیدات و پیچیدگی های سامانه های مذکور، شرکت ها و سازمان ها نیاز دارند بتوانند امنیت اطلاعات سامانه های خود را از مرحله طراحی و سپس تولید و پس از آن استقرار و نگهداری تامین نمایند. شرکت سیگما در این امر همراه آنهاست.

شرکتهای ارائه دهنده خدمات امنیتی زیادی در سطح تهران و کشور وجود دارند اما سیگما با دانش و تجربه 15 ساله ای که در این عرصه دارد، یکی از قدیمی ترین و از پیشگامان عرصه امنیت اطلاعات در ایران میباشد. این شرکت به بسیاری از نهادهای حکومتی این خدمات را ارائه میکند و یکی از معدود شرکتهای خصوصی ایران میباشد که میتواند خدمات تخصصی امنیتی سایبری را به سازمانها ارائه کند. این شرکت دارای بهترین متخصصان و زبده ترین کارشناسان حوزه امنیت اطلاعات میباشد که تجربه بسیار بالایی در ارائه این خدمات دارند.

خدمات سیگما در حوزه تامین امنیت اطلاعات

  • تولید فایروال سفارشی
  • تولید WAF سفارشی
  • طراحی معماری امنیت اطلاعات سازمان ها و شرکتها
  • خدمات امن سازی حرفه ای ویندوز و لینوکس
  • راه اندازی SSO بر اساس OIDC و OAuth2.0

کسب اطلاعات بیشتر : خدمات امنیت اطلاعات سیگما

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

در مور فیلم بکی

در این مطلب قصد دارم در مورد فیلمی که تجربه تماشای آن را داشتم و تجربه شیرینی هم بود با شما همراهان وبلاگ صحبت کنم فیلم بکی یک فیلم خارجی محصول سال 2020 آمریکا می باشد که داستانی پر فراز و نشیب و هیجان انگیزی در این فیلم شاهد هستیم در ادامه این مطلب با وبلاگ من همراه باشید

داستان فیلم بکی

داستان این فیلم یک داستان بسیار جذاب است که با دیدن این فیلم به یاد فیلم خاطره انگیز تنها در خانه میفتیم در این فیلم وقایع زیادی به وقوع میپیوندد که همین وقایع این فیلم را تماشایی کرده است و طرفداران بسیاری به خود جلب کرده است از آنجایی که تنها در خانه از نظر فنی و ژانری به عنوان "فیلم خانوادگی" تعریف شده بود، 

دزدان شرور و فوکاهی این فیلم با ترکیبی از کبودی و برآمدگی موضعی با شکستی تحقیر آمیز از خانه فرار می کردند و در نهایت به چنگ قانون افتادند. فیلم بکی حالا سه دهه از فیلم تنها در خانه گذشته و ما با فیلم بکی روبرو شده ایم.با وجود پتانسیل فراوان، بزرگترین مشکل فیلم بکی تصویری نازک و کاغذی است که اثر از یک نوجوان عصبانی با یک مادر سرطانی مرده ارائه می دهد. شروع کار بد نیست و نوید اثری دلپذیر را می دهد، اما عدم شخصیت سازی و شخصیت پردازی مسیر پیش روی فیلم را تخریب می کند. داستان از این قرار است که بکی دختر ۱۳ سالهِ غمگین و عصبی مادرش را از دست داده و رابطه درستی با پدرش نیز ندارد، در این بین تعدادی نئو نازی(زندانی وحشی) نیز از زندان فرار می کنند تا کلیدی عجیب را پیدا کنند و از قضا این کلید در خانه پدری این دختر جنگلی به نام بکی قرار دارد. این خط داستانی باعث می شود این دختر نوجوان به طرز بی رحمانه و با روش هایی که باعث می شود طرفداران آثار اسلشر به وجد بیایند، همه را سرگرم خشونتی بی معنی کند.

دانلود فیلم خارجی بکی

این فیلم در سایت های بسیاری قرار گرفته است و در حال حاضر به صورت رایگان در معدود سایت ها در دسترس است که از نظر اخلاقی و حرفه ایی درست نمی باشد من این فیلم را از یک سایت دانلود فیلم خریداری کردم که قیمت مناسب آن نظر من را جلب کرد دانلود فیلم بکی در سایت مووی نما همانطور که میدانید بازار فیلم و دانلود فیلم بسیار داغ است وسایت های بسیاری در این زمینه فعالیت دارند در این بین برای مخاطبان این عرصه و طرفداران دانلود فیلم جدید بسیار لذت بخش است سایتی را پیگیری کنند که آرشیو کاملی از فیلم های متنوع ایرانی و خارجی را در خود جای داده است در این قسمت قصد داریم سایت دانلود فیلم مووی نما را به شما معرفی کنیم و برخی از ویژگی های این وبسایت را برای شما بنویسیم مووی نما دارای آرشیو کاملی از فیلم های خارجی و ایرانی است که شما می توانید به صورت دوبله شده و زیر نویس این فیلم ها را برای دانلود در آرشیو خود ذخیره کنید و خبر خوب در مورد این وبسایت وجود دسته ژانر به همراه توضیحات مختصر در مورد فیلم و سریال های موجود است.

  • محمد سلحشوری