بلاگ

۳ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نمای ساختمان یکی از بخش های مهم طراحی می باشد. به طور کلی نمای ساختمان باید به گونه ای باشد که در وحله ی اول با خانه های اطراف در یک سبک باشند و در وحله ی دوم نیز افراد را به خود جذب نماید. چرا که نمای ساختمان نمایانگر تمام هنرمایی مهندس عمران و معمار می باشد. در نتیجه یک طراحی نمکای خانه منحصر به فرد می تواند تا سال ها آن ساختمان را در ذهن افراد زنده نگه دارد. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید

در هنگام طراحی نما باید به چه نکاتی توجه نماییم؟

در طراحی نمای ساختمان اولین نکته که باید در طراحی و اجرای نمای ساختمان به آن توجه نماییم استفاده از مصالح مرغوب و با کیفیت است. اگر در نمای ساختمان از مصالح درجه سه استفاده نمایید، در آینده ای نه چندان دور با مسائلی از قبیل کهنه شدن ساختمان مواجه خواهید شد. بنابراین توصیه می کنیم تا از مصالح مرغوب و درجه یک در نمای سازه استفاده کنید.

نکته ی بعدی که در طراحی نمای خانه حائز اهمیت است تلفیق چندین متریال می باشد. در این زمینه باید متریال های مختلف را بشناسید و دقت کنید که با یکدیگر هارمونی داشته و در کنار هم جذابیت نمای یک سازه را بالا می برد. علاوه بر این انتخاب نوع رنگ نیز می تواند کیفیت مصالح را زیر سوال ببرد و یا از آنچه که هست زیباتر جلوه دهد. در نتیجه انتخاب نوع رنگ چیزی نیست که به راحتی از آن چشم پوشی کنیم.

نکته ی سوم نورپردازی نمای ساختمان می باشد. در نورپردازی نما باید حواستان به نوع متریال و همچنین رنگ نورپردازی باشد. نورپردازی در شب جلوه و جذابیتی بی نظیر به ساختمان می بخشد. حتی دیده شده که یک نورپردازی حرفه ای در نمای ساختمان به عنوان شاخص یک منطقه در نظر گرفته می شود.

قیمت طراحی نمای ساختمان

قیمت طراحی نمای ساختمان به صورت متر مربعی و با توجه به قیمت مصالح مصرفی، میزان تجربه طراح مشخص می گردد. البته در برخی از شرکت های معتبر ساختمانی مانند گروه طرح و ساخت مهندس فرح زادی می توانید با سپردن کار اجرای نمای خانه به آنها، خدمت طراحی نما را رایگان دریافت نمایید و هیچ پولی به آنها نپردازید.

 

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

همانطور که میدانید با پیشرفت اینترنت و کسب و کارهای اینترنتی استفاده از این بستر در همه شرایط با استقبال روبرو شده است و ما در این مطلب قصد داریم در مورد یک استارتاپ جذاب با شما صحبت کنیم در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

 

 

 

ترابرنت حاصل همکاری استراتژیک چندین شرکت دانش‏‌ بنیان و فناور است که بیش‏ترین تجربه و سابقه در اجرای پروژ‏ه‏‌های حمل‌‏و‏نقل هوشمند در کشور را دارند. ترابرنت به‌عنوان اولین و با سابقه‏‌ترین بازارگاه اینترنتی حمل‏‌و‏نقل کالا، راهکاری جامع و یکپارچه برای تسهیل فرآیند حمل‌‏و‏نقل کالا در کشور است. صاحبان کالا می‌‏توانند باتوجه به نوع و خصوصیات محموله خود، وسیله نقلیه مورد نیاز برای حمل بار خود را اعلام نمایند.ترابرنت با ارائه خدمات باکیفیت، بهینه، هوشمند و مطمئن توانسته است در تسهیل و تسریع  روند حمل و نقل کالا تاثیرگذار باشد. 

از سوی دیگر نبود بار برگشتی برای کامیون‏‌ها، صف‏‌های طولانی برای پیدا کردن بار، حضور واسطه‏‌ها، پیدا کردن محموله متناسب با بارگیر و مسیریابی بهینه از جمله دغدغه‏‌های اصلی مالکان ناوگان در کشور می‏‌باشند که از طریق سرویس‌‏های مبتنی بر اینترنت قابل حل هستند. ترابرنت با ورود به صنعت حمل‌‏ونقل هوشمند و اینترنتی و اعلام کرایه حمل بار با هدف ایجاد بستری مناسب در راستای رفع موانع موجود به خدمت‌‏رسانی به جامعه رانندگان و صنعت‏گران می‏‌پردازد.

ارزش‌های ترابرنت

هویت ما برخاسته از اهداف و فعالیت‌های ما است. ما باور داریم موفقیت، به‌معنی رسیدن به مقصد نیست، بلکه مسیر حرکت ما موفقیت ما را تعریف می‌کند. نقشه سفر ما را ارزش‌های ما ترسیم می‌کنند و ما به رعایت این ارزش‌ها متعهد هستیم.

افتخارت

تعهد ترابرنت به نوآوری و ارتقای فناوری، افتخارات ارزشمندی برای ما به ارمغان آورده است. ‌رویکرد تیم ترابرنت به مقولۀ توسعه و پیشرفت، محدود به اخذ جوایز و گواهی‌نامه‌های متعدد نیست، اما حفظ تعهداتمان در ارائۀ خدمات هوشمند و راهکارهای نوین، ما را در مسیر برخورداری از بالاترین استانداردهای ملی و افتخارات جهانی قرار داده است.

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

همشهری آنلاین: سیدیحیی (رحیم) صفوی، فرزند سیدعباس در سال ۱۳۳۱ به دنیا آمد

زادگاه وی روستای همام از بخش باغ بهادران شهرستان لنجان از توابع استان اصفهان است. پدرش صاحب مزرعه‏‌ای بوده و تا زمانی که در روستا زندگی می‌‏کردند، شغل ایشان کشاورزی بود.

سید یحیی در سال ۱۳۴۸ آخرین سال تحصیلی در مقطع دبیرستان را ‏گذراند و در همین سال مادرش بر اثر بیماری سرطان درگذشت.

وی در سال ۱۳۵۰ در دانشگاه تبریز در رشته‏ زمین‏‌شناسی قبول شد و مدرک کارشناسی خود را در سال ۱۳۵۴ اخذ کرد و  بعد از جنگ تحمیلی و در سال ۱۳۷۴، فوق لیسانس جغرافیای سیاسی را از دانشگاه امام‌حسین(ع) و دکترای همین رشته را در سال ۱۳۸۰ از دانشگاه تربیت مدرس گرفت.

رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در امور مربوط به نیروهای مسلح می‌باشد.

  • محمد سلحشوری