بلاگ

۷ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

علت نامگذاری این محله

در سال ۱۳۲۷ خورشیدی فردی به نام سید ضیاءالدین طباطبایی که ازسیاست مداران ونخست وزیر ایران در زمان احمد شاه قاجار بود دهی را که مخروبه و بدون سکنه‌ و زمین‌های آن ریگزار بوده را خریداری می‌کند. در ابتدای کار؛ آشنایان یزدی وکشاورزانی را که همگی سید بودند استخدام کرده و با توجه به سید بودن همه آن‌ها این ده را سادات آباد نام‌گذاری می‌کنند و در آن به گندم کاری، یونجه کاری و پرورش خرگوش مشغول میشوند. سیدضیاءالدین با بدست آوردن پول از طریق فروش گوشت خرگوش به مغازه‌های چهارراه استانبول و فروش پوست خرگوش و پشم آن برای تولید کلاه و پالتو به بازرگانان هرچه خرابه بوده را آباد می‌کند و به آب می‌رساند.

باتلاش های آن ها منطقه به آبادانی رسید و با اضافه شدن کارگران غیر سید و به علت تلفظ آسانتر سادات به سعادت تبدیل شد.واین منطقه سعادت آباد نام گرفت.

جایگاه جغرافیایی وشهری

سعادت‌آباد از شمال به کوی فراز، از شرق به بزرگراه چمران، از جنوب به شهرک غرب، از شمال شرق به اوین، از شمال غرب به فرحزاد راه دارد.  بزرگراه یادگار امام از شمال و بلوار فرحزادی از غرب سعادت‌آباد می‌گذرد. مناطق کوی فراز و شهرک مخابرات (بهرود) در شمال سعادت‌آباد و در دامنهٔ کوه واقع هستند. خیابانهای سعادت آباد،۲۴متری،علامه،سرو و همچنین بلوار پاکنژاد و بلوار شهرداری وبلوار فرحزادی، از خیابان‌های اصلی سعادت آباد محسوب می‌شوند.

بلوار اصلی سعادت آباد، از جنوب به بلوار دریا و از شمال به بزرگراه یادگار امام (اوین) متصل است. میدان کاج به عنوان قدیمی‌ترین و اصلی‌ترین میدان سعادت آباد در میانهٔ این بلوار واقع است.

بلوار اصلی سعادت آباد در امتداد شمال-جنوب می‌باشد، خیابان ۲۴ متری سعادت آباد و علامه در شرق بلوار اصلی سعادت آباد و موازی با آن و بلوار پاکنژاد و فرحزادی در غرب بلوار اصلی و موازی با آن واقع شده‌اند. خیابان اصلی شرقی - غربی سعادت آباد بلوار سرو می‌باشد و بلوار دریا موازی با بلوار سرو در ضلع جنوبی سعادت آباد است و مرز سعادت آباد و شهرک غرب به حساب می‌آید.

در شمال سعادت آباد و در دامنهٔ کوه با توجه به آب و هوای خوب، مناطق تفریحی و توریستی متعددی وجود دارد یا در دست احداث است. منطقه تفریحی و توریستی درکه یکی از مناطق تفریحی سابقه دار و قدیمی تهران است که در شمال شرقی سعادت آباد واقع شده‌است. در شمال غربی سعادت آباد هم منطقه تفریحی فرحزاد قرار دارد که از مناطق تفریحی قدیمی تهران است. همچنین در شمال سعادت آباد و در منتهی‌الیه شمال شهرک مخابرات، پارک بوستان کوهستان که شامل جاذبه‌های متعدد گردشگری و تفریحی خواهد بود، در حال احداث است.

هتل اسپیناس پالاس، بزرگترین و مدرن‌ترین هتل پنج ستاره ایران در شمال سعادت آباد و در ضلع شمال غربی میدان بهرود واقع شده‌است. این محله محل سکونت بسیاری از هنرمندان و ورزشکارها و سیاستمدار مهم ایرانی است.

معرفی مراکزمهم سعادت آباد

دو دانشگاه دولتی امام صادق و همچنین دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی در محله سعادت آباد هستند. 

موسسات زبان وهنری ومدارس هوشمند ودوزبانه بسیاری دراین محله وجوددارند و ساکنین این منطقه تمامی نیازهای فرهنگی و آموزشی خود را می‌توانند به راحتی پاسخ دهند.

مراکز تجاری و فروشگاه‌های بسیاری درسعادت‌ آباد وجود دارند که از مشهورترین مراکز خرید تهران هستند و خریداران زیادی را از محلات دیگر تهران جذب کرده‌اند. در این مراکز انواع کالاهای مصرفی با برندهای مختلف به فروش می‌رسد. همچنین نمایندگی برندهای مختلفی مانند آدیداس، ماسیمودوتی، فرس در این محله وجود دارند. ازمعروف‌ترین مراکز خرید این محله می‌توان به مرکز تجاری سروستان،مرکز تجاری بوعلی ، مرکز تجاری ابریشم، مرکز تجاری علامه، مرکز تجاری سهیل، مرکز خرید توس، مرکز تجاری کسری اشاره کرد.

بیمارستان ومراکز درمانی بسیاری نیز در این محله واقع شده اند که سه بیمارستان مطرح در این محله بیمارستان شهید مدرس، بیمارستان پارسیان و بیمارستان عرفان هستند. سعادت‌ آباد را می‌توان یکی از قطب‌های درمانی تهران نام‌گذاری کرد. مطب تعداد زیادی از پزشکان شناخته‌شده در این محله است. همچنین کلینیک‌های زیبایی متعددی در این محله حضور دارند؛ علاوه بر آن تعداد مراکز تصویربرداری و فیزیوتراپی و … در این منطقه کم نیست. یکی از معروف‌ترین مرکزهای تصویربرداری تهران به نام پردیس نور نیز در خیابان بیست‌و‌هشتم سعادت‌آباد واقع شده است.

علاوه بر فضاهایی که برای امور روزانه و تفریح در این محله وجود دارد، شعب اکثر بانک‌های معتبر در این محله وجود دارد.

از دیگر مراکز دولتی سعادت‌آباد می‌توان به شهرداری منطقه 2، سفارت نیکاراگوئه، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و دادسرای سعادت‌آباد اشاره کرد.

دالترجمه های بسیاری نیز در این منطقه فعالیت دارند که میتوان به دالترجمه کارو که دالترجمه معروف و باسابقه در منطقه سعادت آباد میباشد اشاره کرد که ساکنین سعادت آباد جهت انجام کارهای ترجمه خود لازم نیست به مناطق دیگر مراجعه کنند و همچنین از مناطق مختلف تهران نیز جهت انجام امور ترجمه خود به این دارالترجمه مراجعه میکنند.

این محله دارای تعداد زیادی بوستان و فضای سبز است. پارک سنگی نرسیده به میدان کاج، پارک پرواز در میدان بهرود، پارک آسمان در میدان کتاب و … از پارکهای بزرگ و شناخته شده سعادت‌آباد به حساب می‌آیند. ژوراسیک پارک تهران یا بوستان دایناسورهای متحرک هم که یک بوستان آموزشی، گردشگری و تفریحی در میدان بهرود سعادت آباد تهران است دراین منطقه واقع است.

 

 

 

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

ال جی با بکارگیری جدیدترین تکنولوژی‌ها و خلاقانه‌ترین طراحی‌ها، ترکیب هنر و فناوری را به شما ارائه می‌دهد. از میان این همه تلویزیون بدون تردید مدلی از تلویزیون وجود دارد که مناسب و منطبق خواسته شماست. تلویزیون oled طراحی شده‌اند تا رنگ‌هایی زنده و سینمایی‌تر را در هر زاویه‌ای که نسبت به تلویزیون‌ هستید به چشمان شما برسانند و با تلویزیون‌های سوپر اولترا اچ دی وضوحی چهار برابر فول اچ دی را مشاهده خواهید کرد. همه تلویزیون‌ها را یک جا جمع کرده‌ایم تا شما به راحتی و به سلیقه خود انتخاب کنید. با تلویزیون‌های ال جی تجربه دیداری کاملا متفاوتی خواهید داشت. با وجود کیفیت و امکانات  قیمت تلویزیون ال جی 43 اینچ  بسیار مناسب می باشند. برای خرید و مشاهده بیشتر تلویزیون ها ما به شما فروشگاه اینترنتی سلام بابا را معرفی میکنیم چرا که در عرصه فروش محصولات خانگی با بهترین مارک های دنیا همراه با گارانتی ستاره ی معتبرترین فروشگاه اینترنتی را به نام خود ثبت کرده است.

قیمت تلویزیون ال جی 43UK6300

 تلویزیون ال جی مدل  43UK6300تلویزیونی جدید و با کیفیت از شرکت ال جی است . قیمت تلویزیون ال جی از تنوع زیادی برخوردار است ( برای مشاهده قیمت تلویزیون های ال جی کلیک فرمایید) و همین امر موجب شده تا همه ی اقشار جامعه بتوانند تلویزیونی امروزی داشته باشند. تلویزیون ال جی43UK6300  دارای کیفیت تصویر فورکی 4K می باشد و تصاویر را با رزولوشن 2160×3840 پیکسل به معرض نمایش می گذارد.کیفیت تصویر چهار  برابر کیفیتFull HD  می تواند نتیجه ی رضایت بخشی در پی داشته باشد. قابلیت ارتقا دهنده ی کیفیت تصویر4K Upscaler  نوید محتوای4K  را می دهد حتی اگر فورکی نباشد. پردازنده ی چهار هسته ای به کار رفته برای پردازش تصاویر و محتوای تصویری نشان از کیفیت بالا و حرکت روان تصاویر دارد. سیستم صوتی دو کاناله با توان صوتی 20 وات نمی تواند حس هیجان را به وجود آورد؛ اما از فناوری های صوتی فراگیر پشتیبانی می کند و نوع سیستم صوتی Ultra Surround می باشد، که صدای فراگیر را شبیه سازی می کند و حس محاصره شدن توسط بلندگو ها و اصوات را به کاربر القا خواهد کرد. سیستم عامل به کار رفته در این تلویزیون هوشمند طبق عادت همیشه ی ال جی WEBOS می باشد و امکانات هوشمند متعددی را در اختیار کاربران هوشمند قرار می دهد.

قابلیت دسترسی سریع Quick Access، قابلیت زوم جادویی Magic Zoom، قابلیت Music Player و Magic Link و فناوری اشتراک گذاری Miracast و Mobile Overlay و Mobile Connection از ویژگی های هوشمند تلویزیون اسمارت ال جی هستند که کاربری تلویزیون را از یک تلویزیون معمولی به تلویزیونی هوشمند تغییر داده اند. ال جی برای تلویزیون  UK6300 درگاه های ارتباطی متنوع و کاربردی تعبیه کرده است، تا کاربران بتوانند علاوه بر روش های بی سیم انتقال اطلاعات از روش های سیمی نیز بهره مند شوند و بتوانند تلویزیون را به انواع دستگاه های پخش کننده و حافظه های جانبی وصل نمایند. 3 عدد درگاه HDMI و 2 عدد درگاه USB و فناوری بلوتوث و پورت های کامپوننت و کامپوزیت و پورت LAN و ... راه های ارتباطی تلویزیون ال جی 43UK6300 را تامین می کنند. قیمت تلویزیون ال جی 43UK6300 متناسب با امکانات و فناوری هایی که دارد تعیین شده است و معمولاً خریداران از خرید تلویزیون ال جی UK6300 رضایت داشته اند.

قیمت تلویزیون ال جی 43UM7340

 تلویزیون ال جی 43UM7340  یکی از بهترین تلویزیون های این کمپانی است که در سال 2019 عرضه شده است. صفحه نمایش تخت با کیفیت تصویر 4K و رزولوشن 3840 × 2160 پیکسل از ویژگی های این تلویزیون 43 اینچ است، که سبب خلق تصاویری واضح و با کیفیت بالا خواهد شد. نور پس زمینه ی Direct در این صفحه نمایش تصاویری با جزئیات کامل را به نمایش می گذارد. همچنین فناوری ارتقاء کیفیت تصویر 4k upscaler وضوح تصاویر را به میزان قابل توجهی افزایش داده است. علاوه بر موارد ذکر شده، محدوده دامنه دینامیکی Active HDR باعث می شود تا صحنه ها به صورت طبیعی و واقعی قابل نمایش باشد. پنل IPS استفاده شده در این تلویزیون تصاویر را با وسعتی از رنگ های متنوع و نمایش جزئیات دقیق ارائه می دهد.

مشاهده این محصول (https://www.salambaba.com/SBP-3708/lg)

 تلویزیون ال جی با فناوری صوتی پیشرفته، صدا و تصویری هماهنگ در اختیار کاربران قرار داده است که با سیستم دو کاناله صدایی در مجموع 20 واتی را به گوش مخاطبان می رساند. بلندگو های داخلی تلویزیون صدا را از هر طرف پخش می کنند، در نتیجه صدایی چند بعدی با کیفیت بالا پخش می شود. از قابلیت های چشمگیر این تلویزیون امکاناتی همچون ThinQ ، AI UX، AI Home،  Home Dashboard جهت اتصال هوش مصنوعی با تلویزیون می باشد. فناوری AI ThinnQ می تواند بهترین سرگرمی ها را در اختیار کاربران قرار دهد. همچنین دستیار گوگل Google پاسخ های هوشمندانه می دهد و همین ویژگی می تواند در زمان شما صرفه جویی کند. در بعضی شرایط بدون اتصال به اینترنت هم می توانید با دستیار گوگل حرف بزنید تا به سوالات ساده شما پاسخ دهد. تلویزیون ال جی مجهز به سه پورتHDMI  و دو پورت USB جهت اتصال به گوشی همراه یا تبلت می باشد. پردازشگر چهار هسته ای بکار برده شده در این تلویزیون ، باعث حذف نویز شده که در نتیجه صحنه هایی با رنگ های واقعی و کنتراست بالا نمایش می دهد. کنترل از راه دور جزو امکانات این تلویزیون محسوب می شود.

قیمت تلویزیون ال جی 43LK5910

  تلویزیون ال جی  43lk5910 از محصولات شرکت خوش نام ال جی است که دارای صفحه نمایش تخت است و نیازهای کاربران عادی را برطرف کرده است.کیفیت تصویر در نظر گرفته شده Full HD است که یکی از ویژگی های مهم در این تلویزیون 43 اینچی به شمار می رود .از دیگر امکاناتی که کارایی زیادی را در خدمت کاربران خواهد داد  مجهز بودن این تلویزیون به سیستم عامل جذاب و منحصر به فرد WEBOS برای استفاده راحت تر از منوی برنامه ها از پیشرفته بودن این اسمارت TVحکایت دارد. تلویزیون ال جی همراه باکیفیت تصویر Full HD تولید شده که روی هم رفته با میزان 2 میلیون پیکسل آن می توانید در وضوح و رزولوشن خیره کننده غرق شوید. تعدادپیکسل های 1080×1920 پیکسل که بر روی نمایشگر تلویزیون ال جی در حال خلق تصاویری واقعی هستند، موجب می شوند تا کاربر از دیدن هر برنامه ها نهایت لذت را ببرد. با مشاهده تصویر بالا می توانید یک تجربه غنی و سرشار از هیجان را به چشم خود ببینید. در این تصویر به هیچ عنوان خبری از نویز نمی باشد و هر نقطه آن را به صورت واضح و طبیعی مشاهده می کنید.تلویزیون ال جی 43Lk5910 دارای 2 عدد پورت HDMI و 1 عدد پورت USB می باشد. نقش هر کدام از این پورت ها قرار دادن و ذخیره سازی محتوا بر روی تلویزیون شما می باشدکه تنوع و گوناگونی هر کدام از این درگاه های ارتباطی در تلویزیون ال جی باعث می شود تا کاربربتواند محتوای مورد نظر خود را بر روی تلویزیون قرار دهد. علاوه بر این به کمک هر کدام از پورت های HDMI می توانید فضایی سرگرم کننده را در منزل خود ایجاد کنید و لذت ببرید . برای ارتباط با اینترنت و یا دستگاه های دیگر، تلویزیون ال جی 43LK5910 دارای اتصال هوشمند , وای فای ، مرورگر وب و راهنمای الکترونیکی (EPG) و عملکرد Miracast از طریق تلفن همراه به تلویزیون می باشد.

قیمت تلویزیون ال جی 43LM6300

تلویزیون LM6300 یکی از تلویزیون های 2019 ال جی می باشد که با سایز 43 اینچ تولید شده است. تلویزیون Full HD ال جی LM6300 تصاویر بسیار با کیفیتی تولید می کند و یک سرو گردن از تلویزیون های فول اچ دی موجود در بازار بهتر است. صفحه نمایش این تلویزیون از نوع ال ای دی می باشد. تلویزیون ال ای دی الجی LM6300 قابلیت پخش اکثر فرمت ها و کدک های تصویری جدید را دارد. کیفیت صدای تلویزیونLM6300PVB  نیز خوب است و بلندگوهای آن در مجموع از توان خروجی 20 وات برخوردار هستند. این تلویزیون با استفاده از تکنولوژی DTS Virtual X و  Dolby Digital صدایی فراگیر و با کیفیت را در اختیار شما قرار می دهد.  تلویزیون هوشمند ال جی LM6300PVB دارای سیستم عامل WebOS 4.5 می باشد و امکانات هوشمند بسیار عالی را ارائه می دهد.

خرید تلویزیون ال جی  43LM6300 با وضوح تصویر فورکی و صدای 20 وات از پردازنده 4 هسته ای برخوردار می باشد و سرعت عمل برنامه ها هنگام اتصال به اینترنت در حد استانداردی می باشد .از همه مهمتر این تلویزیون مجهز به قابلیت نمایش دقیق رنگ در زاویه دید گسترده بوده و با امکان ضبط برنامه ها به شما امکان می دهد تا فیلم های مورد علاقه تان را هر زمان که دوست داشتید مشاهده کنید. اتصال 2 پورت HDMIو 2 کابلUSB، پورت LANو خروجی صوتی دیجیتال، اتصالات متنوع این تلویزیون 43 اینچ LM6300 را به رخ می کشد. هوشمند بودن این تلویزیون یکی دیگر از قابلیت های برجسته ای است که به آن مجهز شده و در کنار آن از سیستم عامل WEBOS بهره می برد.

منبع: بهارنیوز

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

دیجیتوری

همانطور که میدانید در سری وبلاگ های مجموعه بلاگیران قصد داریم در مورد دنیای تکنولوژی و کسب و کارهای آنلاین با شما صحبت کنیم در این مقاله قصد داریم سه موضوع مهم درمورد کسب و کارهای موجود تحت وب یا آنلاین تحت بررسی قرار دهیم در ادامه با ما همراه باشید

کسب و کار آنلاین

همانطور که میدانید در عرصه کنونی کسب و کارهای آنلاین و دیجیتال جای خود را در بازار کار و عرضه محصولات به صورت آنلاین باز کرده است این دسته از کسب و کارها به زودی جای کسب و کارهای فیزیکی را خواهند گرفت و کشورمان ایران اخیرا در این زمینه خوش درخشید وفروشگاه های اینترنتی در زمان شیوع بیماری کرونا توانستند نیاز بازار فیزیکی را به صورت آنلاین جوابگو باشند خیلی از ما در این دوران نیاز به وجود یک فروشگاه آنلاین و یا وبسایتی که خدمات ما و محصولات ما را به صورت آنلاین در اختیار مشتری و متقاضی قرار دهد را احساس کردیم و شاید به این فکر افتادیم که چه خوب است در کنار ارائه خدمات بصورت فیزیکی و یا فروش فیزیکی یک وبسایت و یا یک کسب و کار آنلاین داشته باشیم شاید طراحی وب سایت و داشتن علم این حرفه به ما بسیار کمک کند

بازاریابی دیجیتال

یکی از زمینه های بسیار حساس و مهم که باید در مورد اطلاعات نسبی داشته باشیم تا بتوانیم کسب و کار آنلاین بسیار خوبی در حوزه وب داشته باشیم بازاریابی دیجیتال است این رشته به شما و کسب و کار شما کمک خواهد کرد که بتوانید ریسک کار خود را کاهش دهید و زمان ارائه محصولات را به خوبی تشخیص دهید بازاریابی دیجیتال شما را در جذب مشتری و تعیین قیمت منصفانه برای محصولات و یا حتی پیروزی در میدان رقابت با رقبای بزرگ حوزه کسب و کار شما آگاه می سازد بازاریابی دیجیتال یکی از لازمترین هاست که شما باید حتی برای پیشرفت کسب و کار خود نیازمند آن هستید و حتی تیمی حرفه ایی در این زمینه داشتن یکی از الزامات پیشرفت شما و بزرگ شدن کسب و کار شماست

طراحی وبسایت

یکی از علومی که نیاز است برای پیشرفت کسب و کار خود بلد باشیم طراحی وبسایت باشد شاید از خود بپرسید با وجود شرکت های خدمات طراحی وبسایت چه نیازی است که طراحی وبسایت بلد باشیم لازم است یکی از دلایلی که شاید برخی از کسب و کارها با وجود اینکه با شرکت های مطرح و برندهای معروف وارد همکاری می شوند با شکست روبرو میشوند این است که مالک و سرپرست کسب و کار در زمینه دیجیتال و حوزه مارکتینگ آنلاین اطلاعات کمی دارد و نمیداند چگونه تنها می تواند وبسایت خود را مدیریت کند خوشبختانه این مسیر کسب اطلاعات و آموزش بسیار هموار شده است و آموزش های زیادی در حوزه وب نظیر آموزش وردپرس و غیره وجود دارد که به سادگی در دسترس شما قرار خواهد گرفت این آموزش ها به شما کمک شایانی برای پایداری کسب و کار آنلاین خود خواهد کرد که هیچ زمانی با افت آن مواجه شوید

سئو

بهینه‌سازی موتور جستجو Search Engine Optimization یک‌روند مناسب برای بهتر دیده شدن یک وب ‌سایت یا یک صفحه وب در نتایج جستجو طبیعی یک موتور جستجو است. معمولاً وب‌سایت‌هایی که بالاترین مکان و بیشترین تکرار در صفحه نتایج جستجو را دارند، بازدیدکننده بیشتری از طریق موتورهای جستجو به دست می‌آوردند و این بازدیدکنندگان می‌توانند به مشتری تبدیل شوند.

سئو ممکن است انواع مختلف جستجو را دربر گیرد، از جمله جستجوی تصویر، جستجو در ویدیو، جستجوی دانشگاهی، جستجو در اخبار و جستجو در نقشه سئو یک سایت شامل فاکتورهای زیادی می‌شود که توسط موتورهای جستجو بررسی و بازبینی می‌شود.

از دید بازاریابی اینترنتی، سئو به چگونگی کار کردن موتورهای جستجو و اینکه کاربران چه چیزی جستجو می‌کنند و همین‌طور کلمات کلیدی تایپ‌شده و اینکه کدام‌یک از موتورهای جستجو توسط مخاطبان مورد توجه قرار می‌گیرد را مورد بررسی قرار می‌دهد.

بهینه‌سازی وب‌سایت شامل توسعه و ویرایش مطالب موجود در خود سایت و اچ‌تی‌ام‌ال و برنامه‌نویسی و همچنین ارتباط بین کلمات کلیدی و حذف موانع مربوط به فعالیت‌های نمایه‌سازی در موتور جستجو و ترویج یک سایت برای افزایش تعداد لینک دهنده یا لینک‌های ورودی، و دیگر تاکتیک‌های جستجوگرها است.

سئو و بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جست و جو یکی از دسته های مهم برای پیشرفت شماست و شما نیاز دارید که این رشته را به صورت حرفه ایی فراگیرید خوشبختانه آموزش سئو در حوزه وب بسیار پیشرفت کرده است و در کشورمان ایران طرافداران بسیاری را به خود جذب کرده است و متخصصان و مدرسین بسیار حرفه ایی را دارا می باشد این حرفه یکی از نیازهای ضروری برای آنلاین نمودن کسب و کار شماست و به شما کمک شایانی خواهد کرد

ما در پایان هر مقاله وبسایتی را به شما معرفی می کنیم که در خصوص عناوین فوق فعالیت دارد در این مقاله هم به معرفی یک وبسایت تقریبا کامل در خصوص عناوین فوق می پردازیم

دیجیتوری

دیجیتوری در سال 99 و با شعار تجربه متفاوت دنیای دیجیتال پا به عرصه نهاده و با تلاش و کوشش تمامی نیروهای فنی و متخصص در جهت رفع نیاز های شما عزیزان پیشگام بوده است.

از جمله فعالیت های ما در دیجیتوری ارائه آموزش های دقیق و با کیفیت که ساعت ها و گاها روز ها برای آن ها زحمت کشیده شده ازجمله آموزش وردپرس ، آموزش شبکه های اجتماعی و … و خدماتی مانند طراحی سایت ، طراحی اپلیکیشن ، طراحی گرافیک و سئو و بهینه سازی می باشد. مهمترین ویژگی ما مشتری مداری و ارزش نهادن به وقت و جایگاه شما کاربران بوده که تمام تلاش خود را میکنیم که این هدف والای خود برسیم.

امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید و برای حمایت ما آن را به همراه لینک وبلاگ ما به اشتراک بگذارید

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

در این مطلب همراه شما هستیم تا شما را به دنیای سونی ببریم ، شرکت سونی همانطور که اطلاع دارید از شرکت هاییست که در زمینه تولید وسایل الکترونیکی فعالیت دارد و کمتر خانه ایرانی پیدا میشود که محصولی از این شرکت در خانه اش نباشد یا حداقل یکی از محصولات این شرکت را استفاده نکرده باشد ، از وسایل الکترونیکی و ماشینی که شرکت سونی طراحی میکند لپ تاپ است و امروز میخواهیم در مورد ویژگی های لپ تاپ های سونی با یکدیگر صحبت کنیم ، البته خوب است که قبل از صحبت در این مورد تاریخچه ای از شرکت سونی داشته باشیم پس با ما همراه باشید

سونی شرکت خوشه‌ای ژاپنی و چندملیتی است، که در زمینه تولید لوازم الکترونیکی، صنعت بازی‌های ویدئویی و تجهیزات سرگرمی، صنعت موسیقی و فیلم، همچنین ارائه خدمات مالی فعالیت می‌کند

شرکت سونی در سال ۱۹۴۶ توسط ماسارو ایبوکا و آکیو موریتا تأسیس شد. این شرکت امروزه در کنار رقبایی چون سامسونگ، پاناسونیک، توشیبا، هیتاچی و ال‌جی، به‌عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان وسایل الکترونیکی در جهان شناخته می‌شود. شرکت سونی بزرگترین تولید کننده سنسور های دوربین و همچنین تلویزیون های رده بالا در جهان به شمار میرود. همچنین در صنعت سرگرمی، سونی گرداننده بزرگترین تجارت موسیقی در جهان است. این شرکت همچنین به عنوان بزرگترین شرکت در زمینه سرگرمی های کامپیوتری و یکی از رهبران صنعت فیلمسازی و تلویزیون در جهان شناخته میشود

با وجود اینکه برخی  از مدل های لپ تاپ سونی از جمله لپ تاپ های سونی وایو در چرخه ی تولیدات شرکت سونی وجود ندارند، اما هنوز هم می توان به دلیل کیفیت بالا، این محصولات را جز لپ تاپ های محبوب کاربران دانست.

البته گاهی اوقات پیش می آید که لپ تاپ خریداری شده مشکل پیدا میکند و نیاز به یک تعمیر کار متخصص است ، تعمیر لپ تاپ سونی کار آسانی نیست و متخصصان با تجربه ای که سالها در تعمیر اینگونه لپ تاپ ها کار کرده اند میتوانند لپ تاپ شما را تعمیر کنند

شرکت سونی در ابداع فناوری‌های استاندارد خانگی در ضبط و نگهداری محصولات صوتی و تصویری به جای تقلید از فناوری‌های به‌وجود آمده توسط سایر کارخانه‌ها جزء یکی از شرکت‌های سرشناس بوده‌است. یکی از بدنام‌ترین آن‌ها جنگ فرمت نوارهای ویدئویی در اواخر دهه ۱۹۸۰ بود. در آن زمان شرکت سونی با سیستم بتامکس دستگاه ضبط ویدئو با شرکت جی‌وی‌سی که قالب سیستم ویدئو خانگی را به بازار عرضه کرده بود در حال رقابت یود رقابت می‌کرد اما در نهایت سیستم وی اچ اس گوی سبقت را ربوده و استاندارد جهانی دستگاه وی سی آر گردید و شرکت سونی بالاجبار از قالب فناوری رقیب خود تقلید نمود.

سونی شرکت پیشتاز در ساخت دیسک‌های بلو-ری در عین حال دستگاه‌های پخش، ضبط و کپی بلو-ری فعال است. در سال ۲۰۰۱ سونی با شرکت سوئدی اریکسون برای تولید گوشی‌های تلفن همراه تحت نام سونی اریکسون قرارداد همکاری مشترک بست.

در ژوئیه سال ۲۰۰۶ شرکت دل امکان جایگزین کردن رایگان باتری‌های لپ‌تاپ‌های این شرکت را که در فاصله اکتبر ۲۰۰۳ تا آوریل ۲۰۰۶ از سوی سونی تهیه شده بودند و به دلیل مشکلات موجود در الکترولیته باتری‌های لیتیوم منفجر می‌شدند، برای مصرف‌کنندگان این لپ‌تاپ‌ها میسر ساخت. چند هفته بعد، شرکت اپل و سپس توشیبا و آی‌بی‌ام سرویس جایگزینی مشابهی را فراهم کردند و تعداد قطعات جمع‌آوری شده به ۷ میلیون نمونه رسید.

 

 

 

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

از شرکتهایی که در چندسال اخیر توانسته طرفداران زیادی به خود جذب کند شرکت شیائومی است ، گوشی های این شرکت در ایران به خصوص در زمینه بازی طرفداران زیادی دارد ، با بلاگیران همراه باشید تا این شرکت را بررسی تخصصی کنیم

شیائومی

شیائومی یک شرکت الکترونیک متعلق به بخش خصوصی است و مقر آن در پکن قرار دارد. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های الکترونیک در زمینه طراحی، توسعه، و فروش گوشی‌های هوشمند، برنامه‌های تلفن همراه و لوازم مصرفی الکترونیک است. شیائومی از ابتدای انتشار اولین گوشی‌های هوشمند در ماه اوت ۲۰۱۱، Xiaomi سهم بزرگی از بازار را در چین به دست آورد و آن را به طیف وسیع تری از لوازم الکترونیکی مصرفی گسترش داد. بنیانگذار و مدیر عامل شرکت لی جون، بیست و سومین مرد ثروتمند چین بر طبق اعلام مجله فوربس است. این شرکت تاکنون بیش از ۳۰۰۰ کارمند، به‌طور عمده در چین، هند، سنگاپور، استخدام کرده و در حال گسترش به کشورهای دیگر مانند روسیه و اندونزی است. بهترین پک ها و رام های این گوشی ها را چین و هند دارا هستند

برند شیائومی در تولید گوشی های هوشمند با ارائه امکانات زیاد و قیمت مناسب توانسته در سال های اخیر مشتریان زیادی جذب خود کند. از محصولات موفق این شرکت می توان به redmi note 7 که در ژانویه سال 2019معرفی شدکه ازآن به عنوان پرفروش ترین گوشی سال 2019 یاد می شود.

این شرکت در اکتبر ۲۰۱۴ اقدام به راه‌اندازی فروشگاه اختصاصی اپلیکیشن برای سیستم عامل اندروید در گوشی‌های شیائومی نمود که توانست فقط ظرف چند ماه رقم دانلود بسیار بالایی را به خود اختصاص دهد. اپلیکیشن استور شیائومی که در حال حاضر تنها به کاربران چینی خدمات می‌دهد هم‌اکنون در هر روز به‌طور متوسط ۵۰ میلیون دانلود اپلیکیشن از آن صورت می‌پذیرد و آمارها نشان می‌دهد که در استور یاد شده تنها بیش از ۳۰۰۰ اپلیکیشن به صورت ویژه برای تبلت Mi Pad این کمپانی توسعه داده شده‌اند. در نوامبر ۲۰۱۴ شیائومی برای ۱۰ میلیاردمین دانلودی که از فروشگاه پیش تر اشاره شده صورت گرفت جشن ویژه‌ای را بر پا نمود. طبق آمار استخراج شده از زمان راه‌اندازی این فروشگاه توسعه دهندگان فعال در آن توانسته‌اند درآمدی۲میلیارد دلاری را به دست آورند.

نمایندگی شیائومی

شرکت شیائومی به عنوان یکی از تولیدکنندگان مطرح گوشی هوشمند شناخته شد و در ابتدا با رشد سر سام‌آور خود بازار کشور مادرش یعنی چین را به کنترل محصولات خود درآورد و با گسترش در بازارهای کشورهایی مثل هند و مالزی پیشرفتش چند برابر شد. قبلاً تمرکز اصلی شیائومی بر ساخت گوشی‌های هوشمند با قیمت مقرون به صرفه و کیفیت بالا بود ولی خلاقیت شیائومی انتها نداشت و وارد سایر بازارهای کالای الکترونیک و گجت هوشمند شد، محصولاتی مثل پاور بانک شیائومی، تصفیه هوا شیائومی، ترازو شیائومی، تلویزیون شیائومی، انواع هدفون، هدست و هندزفری شیائومی، اسپیکر شیائومی، دوربین شیائومی، دستبند سلامتی شیائومی، لپ تاپ شیائومی، تبلت شیائومی و … همگی طیف کالایی شیائومی را شامل شدند. این کالاها محصول شرکتی است که در سال ۲۰۱۰ به عنوان یک استارت آپ کوچک که ابتدا هدفش طراحی گوشی هوشمند بسیار ارزان قیمت و فروش آن از طریق اینترنت بود وارد بازار شده‌اند و با اینکه بسیار دیر وارد بازار شد ولی در عمل نشان داد در چرخه رقابت حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. نخستین گوشی شیائومی تقریباً هم‌زمان با آیفون ۴s وارد بازار شد و به طرز عجیبی فروش موفقی داشت و نشان داد همیشه اولین بودن شرط موفقیت نیست و برای موفق شدن دلایل دیگری لازم است. شیائومی دلیل موفقیت بزرگ شیائومی را در استراتژی هوشمندانه آن می‌توان دید، شیائومی فقط و فقط به اینترنت تکیه کرد و برای تبلیغات و برندسازی خود از بستر شبکه‌های اجتماعی استفاده کرد، مورد بعد پشتیبانی قوی و سریع شیائومی بود که با برنامه‌ریزی و پلن تجاری به روز سبب شد شیائومی بسیار سریع و دقیق در میان قشر جوان کشور چین پذیرفته شود و خریداری گردد. کیفیت محصولات شیائومی نیز به قدری بالا است که آن را اپل چین یا اپل ۲ می‌شناسند. استراتژی بلند مدت شیائومی باعث شد در طی چند سال شیائومی در میان شرکت‌های برتر جهان دیده شود و طی آماری سهم شیائومی از بازار گوشی‌های هوشمند جهان در حدود ۵٫۸ درصد است و این عدد نشان دهنده این است که شیائومی در رتبه ۵ جهان قرار دارد، رتبه پنجم برای شرکتی که در طی پنج سال به آن رسیده‌است بسیار شگفت‌انگیز و جالب است. در حال حاضر شیائومی حرف اول را در بازار گوشی‌های هوشمند چین می‌زند و خود را از برندهای با سابقه و سرسختی مثل هواوی و لنوو بالاتر کشیده‌است. شیائومی همچنان در تلاش خواهد بود چرا کی در پی کمال است

پس از اینکه شما گوشی شیائومی خود را خریداری کردید ، وجود یک نمایندگی شیائومی برای شما نیاز است ، نمایندگی که کلیه امور خدماتی پس از فروش مانند تعمییرات ، پشتیبانی و کلیه خدمات مربوط به این شرکت را برای شما انجام دهد

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

زمان خرید بک لینک اگر در مرحله اول شکست بخورید ، جاده پیش رو نابرابر است و وقت و هزینه خود را تلف خواهید کرد. در حقیقت ، با انتخاب کلمات کلیدی مناسب ، هدف خود را برای بهینه سازی انتخاب می کنید و انتخاب کلمات کلیدی مناسب اولین قدم برای بهینه سازی است. ما پیشنهاد می کنیم از کلمات کلیدی خود در بخش بعدی استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

برای خرید بک لینک به سایت سئوسل مراجعه کنید. فقط برای کشف کلمات کلیدی به شهر خود نروید. جستجوی خود را به مناطق همسایه گسترش دهید. اگر در یک شهر بزرگ زندگی می کنید ، عبارات جغرافیایی را در شهرک های کوچکتر تقسیم کنید تا قسمت های بیشتری را هدایت کنید.

چگونه وب سایت خود را بهینه سازی کنید؟ هر اصطلاح با نام کلمه کلیدی مقدار قابل توجهی از رتبه بندی موتورهای جستجو را در یک ماه دریافت می کند. کاربر اغلب جملات طولانی می نویسد که طولانی تر از یک یا دو کلمه است. اینها کلمات کلیدی طولانی هستند که کلمات آنها محتوا و عملکرد موتور جستجو را هدف قرار می دهد.

البته موتور جستجوی بینگ ، که وابسته به مایکروسافت است ، در ایران خیلی محبوب نیست ، بنابراین نیازی به سرمایه گذاری در آن نیست. همیشه باید محتوای وب سایت خود را برای همه کاربران بهینه کنید.

برخی بهینه‌سازی اطلاعات معتقدند وقتی پاراگراف اول صفحه اول یک صفحه مفید ، کاربردی و جذاب باشد ، کاربر در نگاه اول آن را ترسیم کرده و آن را بخواند ، شانس خوبی برای افزایش دوام صفحه وجود دارد. به همین دلیل توصیه می شود کلمات کلیدی مورد نظر خود را حفظ کرده و در 100 کلمه پاراگراف اول جستجو کنید.

در حالت ایده آل ، کلمات کلیدی مطابق با صفحات هدف باید همیشه در متن لینک های داخلی استفاده شود. هرچه کلمات کلیدی مربوط به صفحات وب برای مراجعه به صفحه زیرنویس بیشتر باشد ، احتمالاً موتور جستجو احساس می کند که صفحه اصلی به کلمه کلیدی مرتبط تر است.

رتبه بندی الکسا بر اساس میانگین امتیاز به دست آمده در وب سایت Alexa Parameters محاسبه می شود. این پارامترها عمدتاً براساس تعداد بازدیدها است. در حقیقت ، به افرادی که نوار ابزار الکسا را ​​نصب می کنند ، در بازدیدهای الکسا از وب سایت های مختلف حقایق دریافت می کنند و می توانند رتبه وب سایت الکسا را ​​تخمین بزنند.

یکی دیگر از ابزارهای موجود Google Trends است. این ابزار با تحریک روندها و پیش بینی کلمات مشخص می شود. درصد کلمات کلیدی فعلی را در خروجی بازدیدکننده مشاهده کنید.

در بیشتر موارد ، SEO بدون مارک تأثیر کمی در فروش دارد. بازدید کنندگان از برند به شما کمک می کنند تا برای بازدید کنندگان خرید کنید.

اگر Google تشخیص دهد که شما محتوای را از جایی کپی کرده اید (حتی یک پاراگراف) ، به شما ضربه می زند و سایت را مجازات می کند. بنابراین ، از محتوای تکراری در قسمت جلوی Google استفاده نکنید.

بسیاری از مردم از همان نتایج پولی برای بدست آوردن اطلاعات مورد نظر خود استفاده می کنند. هرچه رفتار و سلیقه جذب کاربر را در رفتار ارزش محتوا افزایش دهیم ، پیش بینی مکانیک نتایج جستجو سخت تر خواهد بود.

منبع:

https://www.wildroseseo.com/articles/do-backlinks-still-work-for-seo-in-2019

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

نمایندگی اپل

همراه شما هستیم با یک مقاله در مورد شرکت معروف اپل که همه ما با آن آشنایی داریم ، شرکت اپل و محصولاتش به خوبی برای ایرانیان شناخته شده است و نیمی از مردم کشورمان از تلفن های همراه این شرکت برای انجام کارهای شخصی خود استفاده مینمایند ، در این مقاله تاریخچه کلی شرکت اپل را با هم بررسی میکنیم و همچنین بهترین نمایندگی اپل که در ایران فعال است و به ارائه خدمات محصولات این شرکت میپردازد را به شما معرفی میکنیم ، پس با ما همراه باشید

شرکت اپل یک شرکت فناوری چندملیتی آمریکایی است که در زمینه طراحی و ساخت لوازم الکترونیکی مصرفی، نرم‌افزار کامپیوتر و ارائه‌دهنده خدمات آنلاین فعالیت می‌کند. این شرکت ابتدا با نام شرکت کامپیوتری اپل در شهر کوپرتینو در ایالت کالیفورنیا، واقع در سیلیکون‌ولی کشور آمریکا تأسیس شد

این شرکت در دهه هفتاد میلادی با معرفی ریزرایانه‌های اپل1 ، اپل2، اپل3 و پس از آن مکینتاش به بازار به آغاز و گسترش نوعی رایانه شخصی کمک فراوانی نمود.

اپل معمولاً به تولید سخت‌افزارهای نوین و دارای طراحی صحیح معروف است. از محصولات سخت‌افزاری این شرکت می‌توان آی‌پد، آی‌مک، مک‌بوک، آی‌پاد، آیفون، اپل واچ و اپل تی‌وی و ایرپادز را نام برد.

همچنین این شرکت در زمینه تولید نرم‌افزار هم فعالیت دارد. نرم‌افزارهای آی‌تیونز، آی‌لایف، آی‌ورک و سیستم‌عامل مورد استفاده در رایانه‌های این شرکت مک‌اواس نیز نمونه‌هایی از فعالیت نرم‌افزاری این شرکت هستند.

مدیریت اجرایی این شرکت برعهده استیو جابز بوده‌است. وی یک ماه قبل از مرگش از ریاست این شرکت کناره‌گیری کرد و به جای آن تیم کوک ریاست این شرکت را بر عهده گرفته است. استیو جابز همراه با استیو وازنیک و رونالد وین این شرکت را بنیان‌گذاری کردند. رونالد وین در کمتر از دو هفته پس از تأسیس شرکت سهام خود را به جابز و وزنیاک واگذار کرد.

شرکت اپل در سال ۲۰۱۷ برای دهمین سال متوالی، عنوان تحسین شده‌ترین شرکت فناوری اطلاعات در جهان را به خود اختصاص داد

این شرکت از سوی مجله فوربز یکی از مشهورترین مجله‌های اقتصادی آمریکا و جهان برای هشتمین سال پیاپی (از سال ۲۰۱۱ تا سال ۲۰۱۸) به عنوان با ارزش‌ترین برند جهان انتخاب شد.

در ماه اوت سال ۲۰۱۸ ارزش سهام شرکت اپل در بازار از مرز یک تریلیون دلار گذشت. این اولین باری است که مجموع ارزش سهام یک شرکت به چنین سطحی می‌رسد و به این ترتیب اپل به نخستین شرکت در جهان با ارزشی بیش از یک تریلیون دلار تبدیل شد

در سال ۲۰۱۹ حسب اعلام فهرست فورچون جهانی ۵۰۰ با حدود ۲۳ درصد افزایش سودهی ، میزان سودهی این شرکت به ۵۹ میلیارد و ۵۳۱ میلیون دلار رسید که پس از شرکت ملی نفت عربستان سعودی با نام سعودی آرامکو در جایگاه دوم سود آورترین شرکت بین المللی سال ۲۰۱۹ قرار گرفت. ضمنا از لحاظ درآمد در رتبه ۱۱ و از نظر مجموع دارایی ها در رتبه ۸۰ فهرست مذکور قرار گرفت

پس از خرید محصولات اپل در ایران شما به یک نمایندگی اپل نیز نیاز دارید که خدمات پشتیبانی نظیر تعمیرات محصول خریداری شده شما را برای شما انجام دهد ، نمایندگان ما در ایران در خدمت شما هستند

  • محمد سلحشوری