بلاگ

۸ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پنج فعل تقویت کننده حالت را لازم بیاموزید. برای ساختن یک جمله حداقل به دو عنصر نیاز دارید، یک اسم و یک فعل. به همین دلیل در آلمانی و نیز به هر زبان دیگری، افعال یک بخش اساسی در یادگیری زبان است.

افعال آلمانی چالش های فراوانی را برای زبان آموزان به وجود می آورد زیرا بسته به موضوع می توان آن ها را به مدت زمان های مختلف پیوست و به همین جهت در زبان آلمانی دایلو روش های موثری برای یادگیری آن ها ارائه می گردد. با این حال آیا می دانستید که فقط با 5 فعل تقویت کننده آلمانی دیگر نیازی به نگرانی در مورد ترکیب افعال دیگر نخواهید داشت.

  • Ich möchte که خواستن است.

هر وقت دوست دارید کاری انجام دهید یا قصد انجام کاری را دارید ، سعی کنید از آن برای بیان آن استفاده کنید. سپس تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که از فرم نامتناهی فعل زیر استفاده کنید. به عنوان مثال اگر می خواهید توضیح دهید که قصد دارید زودتر از خواب بیدار شوید و قطار را بگیرید، اما نمی توانید به یاد بیاورید که چگونه برنامه ریزی یا بیدار شدن از خواب را پیاده کنید، می توانید به سادگی بگویید Ich möchte morgen früh aufwachen  که یعنی من می خواهم فردا از خواب بیدار شوم در عوض.

  • ایچ کان به معنای می توانم.

این یک روش عالی برای آسان تر کردن توصیف خود به زبان آلمانی است. پس از یادگیری این فعل، تنها کاری که باید انجام دهید اضافه کردن یک فعل دوم infinitive است و شما آماده هستید به عنوان مثال  به جای نگرانی از ایجاد فعل "بازی" برای گفتن من فوتبال بازی می کنم، می توانید به سادگی بگویید ich kann Fußball spielen .

زمان فعلی به زبان آلمانی بسیار شبیه به تنش فعلی در انگلیسی است، به این معنی که شما اغلب می توانید از آن برای اشاره به وقایع در آینده استفاده کنید. با این حال اگر می خواهید زندگی خود را هنگام صحبت در مورد رویدادهای آینده آسان تر کنید به سادگی از Ice werde استفاده کنید.

  • Ich sollte که به معنای باید است.

برای گفتن این نوع عبارت ها کلمات من باید به معنای تقریبا یکسان در انگلیسی باشد. با این حال در زبان آلمانی، فقط می توانید از Ich sollte برای بیان این مطلب استفاده کنید. سپس تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که فرم نامتناهی فعل را بگویید.

این یکی دیگر از موارد بسیار آسان است، به خصوص که به نظر می رسد بسیار شبیه به معادل انگلیسی آن است. می توانید از Ich muss برای بیان هر نوع عملی که باید انجام دهید و به دنبال فعل دیگری استفاده کنید. اگر همیشه در حین مکالمه در تلاش برای ایجاد مزاحمت یک فعل در پرواز هستید، می توانید به سادگی با استفاده از یکی از این افعال مدول مفید، جمله خود را دوباره تغییر دهید.

در حال یادگیری باشید و بیایید با آن روبرو شویم. شما احتمالا زندگی شلوغی دارید و کنار گذاشتن وقت برای تحصیل در آلمان دشوار است. خوشبختانه با این حال یکی از بهترین راه ها برای استفاده از وقت آزاد شما یادگیری زبان آلمانی در حرکت است. یک راه عالی برای این کار با بهره گیری از تکنیک سایه زنی است. این روش یادگیری زبان شامل گوش دادن به آلمانی با هدفون و همزمان تکرار آن با صدای بلند هنگام راه رفتن در بیرون است.

سه کلید اصلی برای این تمرین وجود دارد. با بیشترین سرعت ممکن در فضای بیرون بروید. اگر در عموم مردم احساس خجالت می کنید، راهی یا مسیری پیدا کنید که بتوانید بدون بسیاری از افراد دیگر در اطراف خود با صدای بلند و با افتخار به آلمانی صحبت کنید.

حالت کاملا قائم را حفظ کنید. حفظ وضعیت خوب باعث می شود این روش حتی مؤثر باشد. به خوبی و با صدای بلند و واضح بیان کنید. این به منظور یادگیری موثر ریتم، ساختار و صدای زبان بسیار مهم است.

به محض شنیدن آن ها صداها را بگویید و منتظر کل کلمه نباشید. در حقیقت در ابتدا شما می توانید بخش کوچکی از آنچه گفته می شود را جلب کنید و به نظر می رسد که سخنان عجیب است. این ممکن است در ابتدا احساس غیر طبیعی داشته باشد، اما نتایج آن شما را متحیر می کند. به محض شنیدن صداهای آلمانی با صدای بلند صحبت می کنید، حتی اگر همه چیز گفته شده را درک نکنید می توانید چگونگی ساخت زبان و صدا را ایجاد کنید.

اگر نتوانید همه چیز را بدست آورید و تکرار کنید نگران نباشید. با پیشرفت به تدریج شروع به توسعه لهجه و ریتم آلمانی خواهید کرد. آن را با اولین درس صوتی تعاملی امتحان کنید. برخی از ترفندهای عالی دیگر برای یادگیری زبان آلمانی شامل استفاده از مترو صبحانه یا اتوبوس شما با مطالعه کارت های فلش یا گوش دادن به ایستگاه های صوتی یا رادیویی آلمانی در اتومبیل است.

یادگیری آلمانی را بخشی از زندگی خود قرار دهید و شگفت زده خواهید شد که وقتی در حال یادگیری هستید چقدر زمان برای تحصیل دارید. شما می توانید به زبان آلمانی همانند افراد بومی صحبت کنید.

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

ما قصد داریم یک سری مقالات سلامتی و مرتبط با سلامت غذایی در وبلاگ های خود منتشر کنیم شاید در مقالات قبلی ما مطالعه کرده اید خواص برخی از خوراکی ها و دمنوش ها را در این مقاله قصد داریم در مورد خواص گوجه فرنگی و مبحث تراریخته با شما صحبت کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید

گوجه فرنگی و خواص آن

یکی از سبزیجات و با میوه‌ای سرخ‌رنگ و خوش‌بو و آبدار است. این گیاه بومی آمریکای جنوبی و مرکزی است که طی دورهٔ استعماری اسپانیا به سایر نقاط جهان منتقل شد. انواع مختلف این گیاه امروزه در سراسر جهان پرورش داده می‌شود. البته گوجه فرنگی از نظر علم باغبانی و نداشتن هسته در دسته سبزیجات محسوب می‌شود.

از فواید گوجه فرنگی می توان به سرشاری این گیاه از ویتامین سی و لیکوپن باید اشاره کرد. این میوه امروزه به روش‌های مختلفی، به‌طور خام یا به‌عنوان یکی از مواد لازم برای تهیهٔ غذا، انواع سس و نوشیدنی مصرف می‌شود و بخش مهمی از رژیم غذایی مردم بسیاری از کشورها را تشکیل می‌دهد. کشت و پرورش این گیاه به‌طور کلی، مساحتی حدود سه میلیون هکتار را به خود اختصاص داده‌است، که نزدیک یک‌سوم کل مساحت مختص به کشت تره‌بار در جهان است.

فواید گوجه فرنگی

گوجه فرنگی گیاهی است سرشار از خواص برای بدن این گیاه علاوه بر خواصی که برای پوست،چشم و عضله ها دارد یکی از آنتی اکسیدان های موثر برای مبارزه با ایجاد سلول های سرطانی است این میوه علاوه بر این ها برای قوی کردن سیستم دفاعی بدن پیشنهادی است ویژه یکی دیگر از فواید گوجه فرنگی می توان به جلوگیری از افزایش وزن اشاره کرد

گوجه فرنگی مفید است یا مضّر؟

همانطور که گقتیم گوجه فرنگی منبعی از ویتامین سی و لیکوپن است و همین امر باعث شده که این گیاه جز پر خواص ترین گیاهان خوراکی به شمار آید ولی باید گفت در کنار این خواص مصرف بیش از حد این میوه می تواند برای بدن مشکلانی را در بر داشته باشد شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که گوجه فرنگی مفید است یا مضّر؟ همانطور که گفته شد مصرف بیش از حد گوجه فرنگی می تواند برای بدن مشکلاتی ایجاد کند ما قصد داریم در این بخش از مقاله به برخی از این مضرات اشاره کنیم یکی از مضرات مصرف بیش از اندازه گوجه فرنگی می تواند عوارضی خطرناک را برای دستگاه گوارش ایجاد کند و یکی دیگر از عوارض مصرف زیاد این گیاه پرخواص می توان به تضعیف سیستم ایمنی بدن اشاره کرد این گیاه همانطور که گفتیم دارای لیکوپن است و یکی از عوارض وجود بیش از حد این عنصر در بدن را می توان تضعیف سیستم ایمنی بدن برشمرد

تراریخته و گوجه فرنگی تراریخته

تراریخه به تراژنی یا تراژن‌زایی نیز می‌گویند به فرایند تزریق یک ژن برون زاد به جانداران زنده، گفته می‌شود. به طوری که جاندار ویژگی جدیدی پیدا کند و آن را به فرزندانش منتقل کند. در فناوری تولید جانداران تراریخته، یک یا چند ژن به ژنوم طبیعی جاندار اضافه یا از آن حذف می‌شود. درصورتی که ژنی از جاندار حذف شود به جاندار حاصل «فروریخته گفته می‌شود. این امر در ژنوم طبیعی گوجه فرنگی هم تاثیر بسیاری گذاشته و در بازار ایران شاهد فروش گوجه فرنگی تراریخته هستیم

 

اکسیر طب

همانطور که گفتیم در این مقاله قصد داریم سایتی را به شما معرفی کنیم که مقالات بسیاری در این زمینه در خود جای داده است اکسیر طب یکی از سایت های پزشکی بسیار پرطرفدار است که مقالات جامع پزشکی بسیاری در آن برای مطالعه مخاطبان موجود است شما در این سایت می توانید موارد زیادی در مورد طب سنتی،حجامت و خواص دمنوش ها را مطالعه کنید تمام این مقالات از منابع قنی پزشکی داخلی و خارجی جمع آوری شده است و برای شما مخاطبان در دسترس قرار داده شده این سایت دارای دسته های بسیاری است که برای سهولت شما کاربران عزیز دردسترس قرار گرفته است در این سایت علاوه بر مقالات پزشکی مقالاتی در مورد بیماری های مختلف و راه درمان آن ها برای شما در دسترس است که با مطالعه آن ها می توانید موارد بسیار کاربردی را بیاموزید و در مقابل بیماری های مختلف راه درمان آن ها را بیاموزید و به کار گیرید اکسیرطب با هدف تولید محتوای آموزشی درمانی و ارائه خدمات طبی در سال ۱۳۹۸ فعالیت جدی خود را آغاز کرده تمام مقالات این وبسایت به دست پزشکین با تجربه تالیف می شود و همگی موثق میباشد.این مجموعه با اعضای تیم 6 نفره بصورت مدام بر روی برند اکسیرطب فعالیت میکنند و در پلتفرم های مختلف آنلاین، خدماتی از جمله محتوای طبی، ویدئو های آموزشی، مشاوره و ویزیت پزشک، فروش محصولات گیاهی و…. ارائه میدهد.

 

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

همیشه می خواستم درباره برنامه نویسی کد اطلاعات بیشتری کسب کنید ، اما فاقد وقت بود؟ اگر در دانش کد منبع شما شکافی وجود دارد ، این برگه تقلب نهایی در برنامه رایانه منبع کد شما را راهنمایی می کند که چگونه از آنها استفاده کنید. زبان برنامه نویسی رایانه شامل درک همه چیز از محیط برنامه نویسی برای شامل همه چیز است. اگر مهارت های برنامه نویسی را بدست آورید ، می توانید در دنیای مجازی یک قهرمان واقعی شوید. بنابراین ، برنامه نویسی رایانه ای را برای مبتدیان بیاموزید و نکات و ترفندهایی را که برای پیشرفت در دنیای سایبر لازم است ، بدست آورید

کد منبع در زبان برنامه نویسی کامپیوتر چیست؟

این توالی از دستورالعمل هایی است که برای استفاده از زبان برنامه نویسی رایانه برای انجام کارهای خاص از طریق رایانه طراحی شده است. بنابراین ، تفاوت بین زبان انسانی و زبان رایانه چیست؟ خوب ، این تفاوت بین دنیای واقعی و مجازی است. معرفی دستورالعمل های برنامه رایانه ای به عنوان کد دوره شناخته می شود.

زبان برنامه نویسی رایانه به عنوان برنامه نویسی منبع برنامه شناخته می شود. دستگاه رایانه ای بدون برنامه مانند قهوه بدون شکر یا صبح مانند قهوه بدون خورشید است. برنامه های رایانه ای می توانند از دو تا میلیونها خط آموزش باشند. دقیقاً همانطور که در جهان بشر زبانهای زیادی وجود دارد ، بسیاری از زبان های برنامه نویسی رایانه ای مانند Python ، C ++ ، Java ، C ، Perl ، PHP و Ruby نیز وجود دارند.

صدها زبان مختلف برنامه نویسی وجود دارد. اگر می خواهید چندین زبان صحبت کنید ، دنیای مجازی مکان مناسبی برای شماست

ایجاد واقعیت مجازی: برنامه های رایانه ای چه کاری می توانند انجام دهند

برنامه های رایانه ای تقریباً در هر زمینه ای از فیلم گرفته تا پزشکی ، دفاع از کشاورزی ، ارتباطات گرفته تا ارتباطات مورد استفاده قرار می گیرد. برنامه های رایانه ای متفاوتی شامل MS Word ، Internet Explorer و Adobe Photoshop است. برنامه های رایانه ای برای معاینه پزشکی از طریق ارتباط صوتی استفاده می شود

یک برنامه نویس رایانه: مرد پشت دستگاه

برنامه نویس رایانه کسی است که برنامه های رایانه ای می نویسد یا برنامه نویسی رایانه ای را انجام می دهد. برنامه نویسان مختلف در بسیاری از زبانهای برنامه نویسی رایانه با تخصص های مختلف همراه هستند

الگوریتم ها: A تا Z زبان برنامه نویسی رایانه

در مورد زبان برنامه نویسی رایانه ، یک فرایند گام به گام نقش اساسی در حل مشکلات یا الگوریتم ها دارد. الگوریتم مجموعه ای محدود از دستورالعمل ها و الگوریتم های قاب برنامه نویسان کاملاً تعریف شده قبل از ارائه کد واقعی است

محیط برنامه نویسی رایانه

تک برنامه نویسی زبان در ، مطالعه از خدمات بیشتر مهم چیزی است محیط زیست راه اندازی است. این برنامه است برای پایه به شکل کار که است. کامپیوتر در نصب و راه اندازی D ، کامپایل و برنامه اعدام به سفارش استفاده به باشد

برنامه نویسی زبان به استفاده از شروع به به راه اندازی متن ویرایشگر ، کامپایلر و مفسر از قانون اساسی که است. کامپیوتر برنامه را برای متن ویرایشگر به استفاده از به اطمینان حاصل شود که کامپایلر برنامه به باینری فرمت به تغییر که است. برنامه به طور مستقیم اجرا برای سفارش ، مترجم از نیاز است که. متن سردبیران از موارد در دفترچه یادداشت + +، متن ویرایش و Bibiidit درگیر هستند. جاوا ، پاسکال و C ++ به عنوان برنامه نویسی زبان های برای چنین زبان در برنامه نویسی از شروع از اول خود کامپایلر نصب به مورد نیاز     است

پایتون ، پرل و پی اچ پی به عنوان برنامه نویسی زبان به باینری فرمت در تلفیقی از نیاز نیست وجود دارد است و مترجم از دسترسی خط خط برنامه خط به عنوان خوانده شده و مستقیم تبدیل از هیچ برنامه به اعدام می شود به سفارش به باشد ممکن است داشته باشد

یک برنامه خط به راحتی قابل نوشتن است. برنامه نویسی پیچیده نیاز به اجرای برنامه های پیچیده دارد. زبانهای مختلف از نظر نحو آنها متفاوت است. به عنوان مثال ، هر برنامه C با یک تابع اصلی شروع می شود و بین پرانتز ها وصل می شود. کدگذاری قسمت درون پرانتز به عنوان بدنه برنامه شناخته می شود.

کارها واحدهای کوچک برنامه هایی هستند که برای انجام کارهای خاص به کار می روند. برنامه نویسی C توابع داخلی را فراهم می کند. برخی از زبانهای برنامه نویسی به جای توابع از زیر برنامه ها استفاده می کنند. برای ایجاد فهم این برنامه از نظرات استفاده می شود و می توانید از هر زبانی که می خواهید بنویسید استفاده کنید. علاوه بر کاراکترهای قابل چاپ برای تهیه گزاره های برنامه نویسی ، فضا ، تب و برنامه همچنین دارای یک خط جدید مانند فضای سفید است. کاراکترهای Whitespace برای همه زبانهای برنامه نویسی مشترک است.

خط سیاه یا خطی که حاوی فضای سفید و اظهار نظر است توسط بیشتر کامپایلرها نادیده گرفته می شود. هر جمله فردی به روشی خاص خاتمه می یابد ، به عنوان مثال ، در برنامه های C یک بیانیه فردی با یک کلمه به پایان می رسد

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

رابرت مک کال (Denzel Washington) که اکنون در بوستون زندگی می کند ، روزهای خود را به عنوان راننده کابین سپری می کند. سپس ، هنگامی که یک رویداد آسیب زا یک دوست قدیمی سیا را تحت تأثیر قرار داد ، او به دنیای سایه ای از سربازان سیاهپوست و تلاش برای انتقام جویی باز می گردد ...

باور کنید یا نه ، دنزل واشنگتن هیچگاه دنباله ای نداشته است. Inside Man هرگز منجر به Inside Men نشد. روز آموزش ، به دلایل آشکار ، آن را فراتر از فارغ التحصیلی قرار نداد. و علیرغم ظواهر برعکس ، Taking Of Pelham 123 پیگیری 122 فیلم قبلی در سریال Pelham نبود.

تا آنطور که می گویند اکنون. در نگاه اول ، برنامه اکولایزر ، نسخه بزرگ تلویزیون واشنگتن از دهه 80 محبوب تلویزیون اوه واووه ، ممکن است یک انتخاب عجیب و غریب از پروژه ای باشد که با آن رای دادن به گیلاس حق رای دادن خود است. اما این حس کاملی دارد. رابرت مک کال ، جانباز بازنشسته سیاه و سفید ، که نوع مردی است که می تواند شما را با کارت اعتباری بکشد ، کشتی مناسب برای اتصال یک سری است. در پایان فیلم اول ، او بیشتر شناخته شد McCall از برنامه تلویزیونی ، مزدور برای استخدام ، در دسترس برای اشتباهات حق برای کسانی که اشتباهات آنها با قاطعیت بی حق باقی مانده است. و این است که ماکال با این بار انتخاب کردیم ، گروهی از افراد بد را با قطار و کارآمد و بی رحمانه در ترکیه با قطار در ترکیه منتقل کردیم.

سپس ، ما به ایالات متحده بازمیگردیم ، جایی که مک کال زندگی آرام خود را برای خود در یک ساختمان اجاره ای تنظیم کرده است. او به یک مرد سیاه پوست (سندرز) متصل می شود که دارای یک هدیه با یک برس مسواک است ، اما ممکن است راهی یک جنایت شود. او همچنین خود را به عنوان راننده Lyft مشغول نگه داشتن خود می کند که به فیلم اجازه می دهد تا مشتری های بالقوه / کیسه های مشت زدن را معرفی کند. این صحنه های اولیه ، که در آنتین فوکا - برای چهارمین بار با واشنگتن کار می کند ، پس از روز آموزش ، هفت باشکوه و اولین اکولایزر - بین تعامل مک کال و مسافران مختلف بریده می شود ، خوشحال کننده است ، واشنگتن گرمی را به نفس خود می کشد. شخصیتی که در غیر این صورت ممکن است در انزوا خود تحمیلش گم شود.

سپس ، همانطور که باید ، نقشه شروع می شود و همه چیز عمومی تر می شود. این نوع فیلمی است که مردم دقیقاً وقتی می خواهید از آنها بمیرند ، شخصیت ها دقیقاً هنگامی که نقشه به آن احتیاج دارد ربوده می شوند و برنامه های پنهان دقیقاً بر روی نشانه ها آشکار می شوند. اما هنگامی که شما در دست صحنه های قدیمی مانند Fuqua ، نویسنده ریچارد Wenk و واشنگتن هستید ، حتی پیش بینی می تواند لذت را به وجود آورد. قانون کاهش بازده ها به ویژه در اوج طوفان طوفان که به antics فروشگاه سخت افزار kill-crazy نزدیک نیست ، قابل اجرا است ، اما هنوز هم جالب است که دیدن Denzel در حال ضرب و شتم انواع الاغ در قدیمی رسیده است. سن 60 سالگی. بازیگران بسیار کمی می توانند خطوطی مثل این را ایجاد کنند ، "من می خواهم هرکدام از شما را بکشم ، و تنها ناامیدی این است که من فقط یک بار این کار را انجام دهم" ، کار می کند ، اما واشنگتن می تواند بدون شکستن عرق. اگر این منجر به اولین سه‌گانه او نگردد ، ما از تماشای یک برنامه تلویزیونی با بازی McCall خوشحال خواهیم شد. چه ایده جدیدی است. دانلود رایگان فیلم ایرانی

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

همانطور که در مقاله های قبلی توضیح دادیم طلا از دیرین فلزی گرانبها بوده و برای انسان ها از ارزش زیادی برخوردار بوده و برای هدیه و مناسبت های گوناگون بهترین نوع هدیه محسوب میشده ولی به دلیل کمبود وجود دستگاه های تراش و طراحی از تنوع کمی برخوردار بوده است ما قصد داریم در این مقاله انواع مختلف طرح های موجود طلا را بررسی کنیم و برای شما توضیح دهیم پس در ادامه با ما همراه باشید

گردنبند

گردنبندها به مدل‌های مختلفی هستند

زنجیر با یا بدون آویز  گردنبند طوقی که مانند دستبند به دور گردن بسته می‌شود و آویزان نیست، گردنبندهای بلند که می‌توان یک لا یا دو لا انداخت و..

گردنبند نباید روی مرز یقه لباس قرار بگیرد. با لباس یقه صاف بهتر است گردنبند استفاده نشود و به جای آن گوشواره استفاده شود. با یقه بسته مانند یقه پولو زنجیرها و آویزهای ظریف کم ارزش به نظر می‌رسند اما چند لایه گردنبند بلند و چندتایی پر زرق و برق مناسب است. برای تاپ‌ها وبلوزهای رکابی گردنبندهای بلند چند رشته‌ای مناسب است. گردنبندهای بلند معمولاً باید حداکثر تا بالای ناف باشد.

انگشتر

انگشتر نواری معمولاً از جنس فلز است که معمولاً به عنوان آلت زینتی به دور انگشتان دست قرار می‌گیرد.

انگشتر که به انگشت می‌شود یکی از نمادین‌ترین جواهر آلات است زیرا بعضی از انگشترها حلقه ازدواج هستند و بعضی از انگشترها میراث خانوادگی اشخاصند که از مادر یا پدر آنها به ارث رسیده‌است. حلقه‌های ویژه انگشت دست را انگشتر نیز می‌گویند. حلقه‌های زینتی دیگری برای بازو یا گردن نیز وجود دارد. برخی از انگشترها بسیار بزرگ و درشت هستند که برای دستان ظریف و کوچک مناسب نیست. اما افرادی با انگشتان کشیده در انتخاب مدل انگشتر آزادند.

دستبند

دستند برای سلیقه مختلف در بازار موجود است و استفاده آن هم برای خانم ها و هم برای آقایان محدود نمی باشد دستبند این طرح یکی از طرح های مختلف تولید شده از طلاست که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است و به عنوان هدیه و استفاده در مناسبت های گوناگون کابرد فراوانی دارد

 

 

گوشواره میخی

گوشواره میخی یا بیخ گوشی که با استفاده از یک پین پشت گوش متصل می‌شود یکی از محبوب‌ترین مدل‌های مورد استفاده در ایران است. شاید بتوان گفت این علاقه به خاطر اطمینانی است که در انداختن این گوشواره دارند. پین این گوشواره بسیار محکم است و خطر گم شدن آن نسبت به دیگر مدل‌ها بسیار کم است.

یکی از ایرادهای این سبک که احتمالا توجه کمی به آن میشه و دردسر ساز نیست میله یا همان حالت میخی آن است که موقع خوابیدن اگر با گوشواره باشید شما را کمی آزار میدهد و پشت گوش فرو می رود.

این سبک مناسب تک نگین‌های جواهر و مروارید و کسانی که گردن کوتاهی دارند مناسب است.

اگر از گوشواره‌های برلیان و جواهرات اصل و گرانقیمت استفاده می کنید سعی کنید از طلای سفید استفاده کنید.

گالری طلای کاکامی

گالری کاکامی، با شعار «درخشش یک رؤیا» و با هدف ارائه خدمات و عرضه محصولات با کیفیت و طراحی بروز، فعالیت خود را به منظور ایجاد خلاقیت و نوآوری در صنعت طلا و جواهر ایران شروع نمود.

برند کاکامی با ارائه خدمات و عرضه محصولات با کیفیت و طراحی بروز در زمینه طلا و جواهر به مشتریان ، تلاش می کند تا نام خود را به عنوان برترین برند طلا و جواهر در سطح کشور ثبت نماید.

 

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

همانطور که همه میدانید بحث گردشگری و گشت و گذار در کشورمان طرفداران بسیاری به خود جذب کرده است و همین همین امر باعث گردیده که شاهد رونق خوبی در این عرصه باشیم.ایران دارای اماکن و جاذبه های گردشگری بسیاری می باشد و منبع بی پایانی در این صنعت به حساب می آید و سالانه گردشگران و توریست های بسیاری برای دیدن این جاذبه های تاریخی و طبیعی به این کشور سفر می کنند ما در این مقاله قصد داریم به معرفی جاذبه های توریستی یکی از مناطق بسیار زیبای ایران یعنی سرعین اردبیل بپردازیم پس در ادامه با ما همراه باشید

اردبیل یکی از استان های بسیار زیبای ایران می باشد که در خود شهرهایی دارای جاذبه های توریستی بسیاری جای داده است یکی از این شهرهای پرطرفدار و زیبا سرعین می باشد شهر سرعین یکی از شهرهای کوچک در ۳۰ کیلومتری غرب اردبیل و مرکز شهرستان سرعین است. این شهر به علت چشمه‌های آبگرم فراوان شهرت دارد و یکی از مناطق گردشگری در استان اردبیل است این شهر بسیار زیبا سالانه گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند و از اکثر نقاط ایران  حتی خارج از ایران افراد بسیار به این شهر سفر می کنند

برای بررسی فرهنگ مردم سرعین باید فرهنگ مردم آذربایجان بالاخص اردبیل را مورد بررسی قرار داد. این مردم خالق یکی از غنی‌ترین گنجینه‌های ادبیات شفاهی ملل خاورمیانه و ایرانند. جهانگردان شیفتهٔ فولکور آن شده‌اندادبیات شفاهی این خطه از سابقه‌ای کهن برخورداراست. شالوده ادبیات آذربایجان بر فولکور بنا نهاده شده‌است و فولکور خود به معنای حکمت خلق یا آفرینش خلق می‌باشد.

شاید برای شما هم بارها پیش آمده باشد که قصد سفر به شهرهای مختلف را داشته باشید و اولین نکته ای که برای شما مهم است اسکان در آن شهر است اسکان و معرفی بهترین هتل ها کاری دشوار است که نیاز به یک تجربه نسبی دارد ولی در عصر حاضر با وجود منبعی بی بدیل مثل اینترنت شناخت و معرفی بهترین جاذبه های توریستی و یا هتل ها کاری دشوار به نظر نمیرسد سایت های بسیاری میشناسیم که به صورت تخصصی در این رشته فعالیت دارند و حتی شما می توانید از طریق آن ها بهترین هتل ها و یا حتی بلیط سفر به آن شهر را رزرو کنید

در این شهر سرعین با وجود حجمه سفر شاید مشکل باشد به افراد فعال در این زمینه اعتماد کرد اگر قصد سفر به این شهر را دارید به طور حتم در نظر دارید بهترین هتل سرعین چه نام دارد و شاید برایتان جذاب باشد تصاویر این هتل را ببینید و حتی قیمت آن را بدانید و قبل از سفر بهترین اطاق آن را رزرو کنید

سرعین اردبیل همانطور که گفته شد یکی از شهرهای پرجاذبه ایران برای سفر به حساب می آید که سفر به آن برای بیشتر افراد یک سفر ایده آل است به همین دلیل حجم زیادی از هتل های مجلل و دارای امکانات متنوع در این شهر زیاد است و برای هر کدام ما رزرو هتل در سرعین اردبیل یک امر مهم و دارای اهمیت تلقی می شود

در این قسمت مقاله قصد داریم یکی از هتل های مجلل و دارای امکانات بسیار زیاد را به شما معرفی کنیم هتل پدرام سرعین یکی از هتل های بزرگ این شهر به حساب می آید این هتل چهار ستاره در یکی از بهترین نقاط شهر سرعین اردبیل قرار گرفته است و شاید با یکبار سفر به این شهر و اسکان در این هتل مجلل خاطره ایی بی نظیر از یک سفر ایده آل برای شما رقم خواهد خورد هتل پدرام سرعین در کنار زیبایی مکان و امکانات بسیار زیاد دارای گارانتی هتل می باشد شاید این جمله برای شما هم جالب باشد و شاید سوال کنید گارانتی هتل چیست  هتل پدرام سرعین اردبیل در بعضی روزهای سال تعداد محدودی از اتاقهای خود را به صورت تکی یا به صورت تور به اشخاص یا آژانسهای گارانتی کننده یا سازمانها برای گارانتی میگذارد . در حقیقت یک نوع پیش خرید برای آن افراد حساب می شود .اشخاص یا آژانسهای گارانتی کننده هتل طی قراردادی تعدادی از اتاقهای هتل را به مدت زمان معین و در تاریخ مشخصی پیش خرید می کنند و پول آنرا پرداخت مینمایند .پس از آن قرارداد مسئولیت پر کردن آن اتاقها به عهده شخص خریدار میباشد و دیگر هتل پدرام سرعین مسئولیتی در قبال آنها ندارد.مشابه این متد برای پرواز و بلیط هواپیما هم وجود دارد .احتمالا اصطلاح بلیط چارتری را شنیده اید ، که این مدل بلیطها قبلا از شرکت هواپیمایی خریداری میشود و در روزهای خاصی ارزانتر یا گرانتر فروخته میشوند .اصطلاح گارانتی هتل یعنی پیش خرید تعدادی از اتاقهای هتل توسط شخص یا آژانس گارانتی کننده  و فروش آن اتاقها در زمان مشخص توسط آن شخص یا آژانس گارانتی کننده به افراد .

 

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

در زمان های قدیم ازدواج ها به صورت سنتی بوده و قبل از وصلت روابط دوستانه و شناخت نسبی امکان پذیر نبوده در دوره کنونی این امر کمرنگ تر شده و دختران و پسران قبل از ازدواج می توانند با هم در تماس باشند و شناختی کامل از هم پیدا کنند اگر بخواهیم مشکلات این روابط را بررسی کنیم شاید بسیار زیاد و برای خانواده ها زیان بار باشد در ادامه این مقاله با همراه باشید تا باهم به بررسی اینجور روابط بپردازیم

همانطور که گفتیم روابط دختران و پسران در عرصه کنونی بسیار آزاد شده است و همین امر مشکلات زیادی هم برای خود آن ها و هم برای خانواده های آن ها ایجاد کرده است این مشکلات به قدری زیاد شده است که برخی از خانواده ها به همان ازدواج سنتی روی آورده اند

ازدواج سنتی

معمولاً به ازدواجی گفته می‌شود که با توصیه خانواده و بستگان انجام می‌شود و نوعی ازدواج با مداخله اطرافیان است. و در تضاد با ازدواج عاشقانه  است.
این ازدواج را نباید ازدواج اجباری در نظر گرفت؛ چون در این ازدواج معمولاً پسر و دختر قبول می کنند که با رضایت خودشان ازدواج کنند ولی مشکلاتی از قبیل عدم شناخت و احتمالا عدم شناخت اخلاقیات را شامل می شود این دست از ازدواج ها به چند دلیل در عصر حاضر انجام میپذیرد دلایلی همچون اعتقادات مذهبی،ملاحظات فرهنگی،بالا رفتن سن ازدواج این دلایلی است که شاید این نوع ازدواج را برای برخی از خانواده هنوز هم ازدواج سنتی را مرسوم کرده

ازدواج مدرن

در این دست از ازدواج که در زمان کنونی رواج زیادی در بین جوانان دارد قبل از وصلت دختر و پسر با هم ارتباطی برقرار می کنند و از هم شناختی نسبی پیدا می کنند در این نوع از ازدواج مشکلاتی وجود دارد که گریبان گیر نوجوانان و خانواده های آن ها شده است این مشکلات از عدم وجود فرهنگ سالم روابط و عدم شناخت جامعه منشا گرفته و مشکلات زیادی را برای جوامع امروزی ایجاد کرده است ازدواج و برقراری ارتباط بین دختران و پسران بدون وجود هیچ نظارت و هیچ مسئولیتی و یا عدم آگاهی خانواده مشکلاتی را ایجاد می کند که شاید غیر از خانواده و خود آن ها جامعه هم درگیر شود این مشکلات از عدم وجود آگاهی از پسرا از چه دخترایی خوششون میاد و سوالاتی از این دست ایجاد خواهد شد

آموزش ارتباط سالم قبل از ازدواج

در این عرصه که ضربه های زیادی از طریق ارتباطات شاید ناسالم وجود دارد وبسایت های زیادی در حوزه روانشناسی و فرهنگ سازی این موارد فعالیت خود را آغاز کرده اند در این بین وبسایت زیبا اندیشی با مدیریت یاسر مهدویان آغاز بکار کرده است که شاید برای شماهم جالب باشد در مورد این وبسایت بیشتر بدانید

دباره سایت زیبا اندیشی

۱۶ سال مطالعه،تحقیق و گذرندان دوره های مختلف آموزشی و خواندن بیش از ۷۰۰ جلد کتاب در زمینه روانشناسی باورهای جدیدی به من داد، مخصوصا زمانی که بیوگرافی تک تک کسانی که در دنیا موفقیت های بزرگی داشتند را می خواندم و متفکرانه به زندگی آنها دقت می کردم نگرشی جدیدی درباره کل هستی، و قدرت بی نهایت فکر انسان کشف کردم

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

گوگل جدیدترین نسخه سیستم عامل Android ، Android 9.0 Pie را برای بسیاری از جدیدترین تلفن های هوشمند از جمله Google Pixel به بازار عرضه کرده است در ادامه با ما همراه باشید تا بدانید که کدام تلفن های هوشمند برای این نوع اندروید از بازار خارج شده اند . برخی از ویژگی های بهتر در Android 9.0 Pie وجود دارد که باعث می شود این نسخه نسبت به نسخه قبلی آن بهتر شود

نگاه جدید در اندروید 9

گوگل نگاه سیستم عامل Android 9.0 Pie را تغییر داده استدر ظاهر جدید هیچ لبه گرد وجود نداردجدای از این ، سایه اعلان نیز تغییر کرده استدر کنار این ، تنظیمات سریع و اعلان ها پاک هستندجدای از این ، کلید داغ تغییر کرده است تا بتوانید تنظیمات بلوتوث و وای-فای را گسترش دهید.

بسیاری از ویژگی های هوش مصنوعی به این سیستم عامل جدید اندروید اضافه شده استاز این میان ، ویژگی اعلان هوشمند نیز برای اعلان ها اضافه شده است.

حالت قفل کردن در اندروید 9

این ویژگی در آیفون X اپل مشاهده شده استهمین ویژگی در آخرین Android 9.0 گوگل نیز ارائه خواهد شدپس از فعال شدن این حالت ، می توانید سنسور اثر انگشت تلفن را غیرفعال کنیدبا این ویژگی ، هیچ کس نمی تواند شما را مجبور به باز کردن قفل گوشی کند.

کنترل یک دست

همچنین می توانید گوشی هوشمند خود را با یک دست در Android 9.0 جدید Google کنترل کنیدبا کمک کلید صدا و دکمه پاور ، شما قادر خواهید بود کل تلفن را کنترل کنید.

حالت تاریک

حالت تاریک در تنظیمات این سیستم عامل جدید اندروید ارائه شده استاگر می خواهید تصویر زمینه تاریک داشته باشید ، به جای تغییر آن ، می توانید حالت تاریک را روشن کنید یا تلفن قادر خواهد بود حالت را به طور خودکار تغییر دهد.

مناسب برای ویژگی درجه یک

بیشتر تلفن های هوشمند که امروز پرتاب شده اند با ویژگی های نوکیا همراه هستند ، به گونه ای گوگل این سیستم عامل را برای ویژگی نوکیا مناسب کرده استبا رفتن به حالت توسعه دهنده می توانید صفحه نمایش را با توجه به اندازه شکاف تنظیم کنید.

ابزار عکس

ابزارهای جدیدی برای گرفتن تصاویر نیز اضافه شده استبه محض فشار دکمه روشن ، گزینه ای برای گرفتن عکس از صفحه در بالای صفحه ظاهر می شوددر کنار این ، شما همچنین قادر به ویرایش و به اشتراک گذاری تصاویر op خواهید بود.

مانیتور داشبورد

Android 9.0 همچنین تحت برنامه جدید وب سازی Google ، یک ویژگی داشبورد جدید را به دست خواهد آورددر این ویژگی ، اگر زمان بیشتری را برای یک برنامه اختصاص دهید ، آن را نیز به شما هشدار می دهدهر یک از فعالیتهای دسک تاپ شما کنترل خواهد شد.

حرکات

صحبت از ژست آن ، برای اولین بار ، با تعویض دکمه Home Android ، دسته کوچک نصب شده استهمچنین ، سوئیچ اپلیکیشن آن مانند iPhone X به صورت افقی حرکت می کندیعنی قطعاً این ویژگی جدید برای کاربران اندرویدی جذاب خواهد بودتمرکز اصلی گوگل بر راحت تر کردن مدیریت تلفن های هوشمند از طریق ویژگی های جدید برای کاربران است.

چرخش کنترل

در Android Oreo یا سایر سیستم عامل ها می توانید چرخش گوشی را مطابق خود تغییر دهیداما اگر تلفن را در آخرین سیستم عامل اندروید بچرخانید ، صفحه نمایش تلفن شما به طور خودکار تغییر خواهد کرد.

  • محمد سلحشوری