بلاگ

۵ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

فیروزه کوبی هنری زیبا و نو ظهور است که با استفاده از قطعات فیروزه بر روی ظروف مسی و زیورآلات توسط استاد کار فیروزه کوب کار می شود. در این نوشته به معرفی 5 سایت برتر برای خرید ظروف فیروزه کوبی می پردازیم:

1. صنایع دستی حامد کریمی

حامد کریمی از سال 85 فعالیت خود را در زمینه تولید زیرساخت لازم برای فیروزه کوبی و قلم زنی آغاز نمود و سپس در سال 93 اولین تولیدات فیروزه کوبی خود را به بازار عرضه نمود. امروزه این برند معتبر با تولید ظروف فیروزه کوبی، ظروف مس و پرداز و ظروف مس و خاتم جز برترین تولید کنندگان صنایع دستی مسی می باشد. این برند محصولات فیروزه کوبی خود را با شناسنامه معتبر و گارانتی 10 ساله ارائه می نماید.

2. فروشگاه صنایع دستی پارسیان

سایت صنایع دستی پارسیان از سال 94 فعالیت خود را آغاز نمود و اکنون با دارا بودن 30 کارگاه معتبر محصولات خود را با کیفیت عالی در سایت به فروش می رساند. این سایت برای محصولات خود گارانتی و خدمات پس از فروش نیز ارائه می نماید.

3. صنایع دستی هنرلوکس

سایت هنر لوکس نام یکی دیگر از فروشگاه های صنایع دستی است که محصولات تولیدی آن عبارت اند از: فیروزه کوبی، مس و پرداز، مس و خاتم، ملیله کاری و مینا کاری. این فروشگاه همواره در تلاش برای افزایش اشتغال زایی و گسترس کار خود می باشد و محصولات خود را با کیفیت بالا ارائه می نماید.

4. فروشگاه صنایع دستی ظریفا

سایت ظریفا با حذف واسطه ها و توجه ویژه به کیفیت محصول همواره با انتخاب کردن بهترین اساتید هر زمینه تلاش می کند محصولات را با کیفیت عالی و قیمت مناسب به مشتریان عزیز ارائه نماید.

5. صنایع دستی کثیری

سایت مجموعه کثیری با ارائه محصولات صنایع دستی مسی، با تزئینات خاتم کاری و فیروزه کوبی، توانایی تولید محصولات با کیفیت در حجم بالا را دارد و آماده همکاری با سازمان ها و ارگانهای مختلف که نیاز به هدایای سازمانی فاخر و صنایع دستی دارند می باشد.

منبع: نینی سایت

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

تعرفه پشتیبانی شبکهکه تعیین می شود، در موقعیت یکسان و گستردگی شبکه ی برابر کمتر می شود. همچنین زمانی که گروهی به طور مداوم در حال بررسی شبکه و کار در این زمینه هستند،معمولاً ماهانه حقوق دریافت می کنند. و بیشتر این حقوق به دلیل در مکان کار بودن است. و احتمال دارد در یک مدت زمانی معین به کمک آنها احتیاج نباشد.
البته تعرفه پشتیبانی شبکهروی هم رفته به صورت آزاد مشخص است و در گاهی اوقات براساس دیگر خدمات شبکه افزایش قیمت دارد. و کم یا زیاد شدن این هزینه ها وابسته به گستردگی شبکه و خدماتی که در این تعرفه ها ارائه می شود، دارد.
خدماتی که در این مورد وجود دارد بسیار فراوان هستند و تعرفه پشتیبانی شبکه برای هر کدام از این خدمات متفاوت است. به عنوان مثال یک پشتیبان شبکه وظیفه اش شبکه را بررسی کردن است. و همچنین هر کدام از این تجهیزات شبکه و کامپیوترها تعرفه خاصی دارند، که قیمت آنها توسط این تعرفه های پشتیبانی شبکهمشخص می شود. همچنین برای نصب نرم افزارهای معمولی هم تعرفه مشخصی وجود دارد که ممکن است این نرم افزار بر روی تمامی کامپیوترها نصب شود.
در قسمت گزارش دادن در زمینه شبکه و نظارت از قسمت امنیت آن نیز تعرفه پشتیبانی شبکهخاص خود را دارد. که معمولاً بین این صنف ها یک عدد معینی خواهد بود و این تفاوت هاوابسته به نوع و گستردگی شبکه باعث بالا و پایین رفتن قیمت های پشتیبانی شبکه می شود. همچنین قسمت امنیتی هم بسیار مهم است. و احتمال دارد احتیاج به بالا بردن سطح آن داشته باشید. به طور معمول این خدمات بخشی از پر هزینه ترین خدماتی است که عرضه می شود. و تعرفه پشتیبانی شبکه آنها در لیست بالاترین هزینه ها است. داشتن یک سری اطلاعات از این تعرفه ها و حدود هزینه در هر بخش به کارفرما کمک می کند تا بتواند برآوردی از هزینه ی انجام کار داشته باشد.

 

همچنین اگر می خواهید تعرفه پشتیبانی شبکه کامپیوتری را به حداقل برسانید. و نکاتی را باید رعایت کنید. انجام درست فعالیت های مربوط به کارمندان و یاد دادن نکات مورد احتیاج به آن ها ممکن است باعث شود تا اشکالات کمتری در شبکه پیش بیاید. همچنین اگر به طور همیشگی این خدمات را احتیاج دارید، خوب است یک قرارداد دراز مدت با کارشناسان شبکه منعقد کنید. تا احتیاج به قیمت های همیشگی و گزاف نداشته باشید.تعرفه پشتیبانی شبکههای کامپیوتری شامل کارهای نرم افزاری و سخت افزاری و همچنین امنیتی سبب می شود تا این شبکه به صحیح ترین نحو کار کند. و اشکالات هم در صورت وجود راحت تر و سریع تر حل شوند. داشتن یک سری اطلاعات کامل در مورد کامپیوتر، لوازم جانبی آن، امنیت شبکه، اتصال و عدم اتصال آن ها و مواردی از این قبیل مورد نیاز متخصصین این حیطه است. معمولاً پشتیبانان شبکه دارای تحصیلات آکادمیک در زمینه هایی مانند مهندسی کامپیوتر یا مهندسی سخت افزار و نرم افزار و اینترنت هستند و با دانش فنی خود سعی در رفع اشکالات شبکه و بهبود عملکرد سیستم می نمایند.

تعرفه پشتیبانی شبکهبه صورت مداوم سبب می شود تا شبکه به خوبی کار کند و در مواقع حساس دچار اشکال نشود. اکثر شرکت ها و ادارات از شبکه های کامپیوتری استفاده می کنند و این شبکه به علت داشتن ارتباط بین کاربران از راه دور و نزدیک سبب می شود تا نیازی به ارسال اطلاعات برای هم وجود نداشته باشد. از این رو در دورا دور هم می توان به کمک شبکه طراحی شده دسترسی به اطلاعات داشت و کارهای لازم را انجام داد.
برای این منظور تعرفه پشتیبانی شبکهبا عملکرد دقیق و به موقع خود می تواند این شرایط را فراهم کند که شبکه همیشه به نحو احسن کار کند. برای این کار تعرفه ای در نظر گرفته می شود که توسط شرکت پرداخت می شود.

محاسبه قیمت پشتیبانی شبکه

اساسی ترین موردی که در زمان استفاده از خدمات پشتیبانی شبکه برای بسیاری از مدیران پیش می آید، این است که هزینه این نوع خدمات و قیمت پشتیبانی شبکه چقدر است.

سیاست ما در مشخص کردن قیمتپشتیبانی شبکه ، کم کردن قیمت های جانبی با بهبود خدمات و تعداد فروش بیشتر است. نداشتن قیمت های پنهان، روشن بودن بهای محصولات و خدمات و مشخص کردن رنج تغییرات قیمت در قرارداد از دیگر سیاست های فروش می باشد. قیمت پشتیبانی شبکه باید به صورتی باشد که در توان پرداخت کارفرما بوده و خدمات طوری انجام شود تا شبکه به راحتی به کار خود بپردازد، احتمال دارد این بررسی دائمی نباشد. ولی با توجه به این که در بیشتر موسسات، کارخانه ها و ادارات در صورت بوجود آمدن مشکل فوراً باید رفع شود تا روند کار به عقب نیفتد. در بعضی از موارد یک لحظه قطع شدن سیستم احتمال دارد ضررهای زیادی را متحمل شویم.

همچنین است که مراکزی همچون ادارات و موسسات کامپیوتری به طور دائم یک پشتیبانی حرفه ای شبکه کامپیوتری را به صورت حضوری دارند. و قرارداد تمام وقت برای این کار می بندند.
قراردادی که با شرکت های خدمات شبکه منعقد می شود و تعرفه قیمت پشتیبانی شبکهکه بسته به موارد متعدد از قیمت های متنوع برخوردارست، بسیار ضروری است.  

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

ترجمه اسناد و مدارک به منظور ارائه آن ها به کلیه ادارات و سازمان های خارج از کشور همچون سفارتخانه ها، مراکز تجاری، دانشگاه ها، شرکت ها و غیره کاری است که می بایست زیر نظر مترجم رسمی قوه قضائیه و تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه صورت گیرد.


به همین منظور ترجمه رسمی این مدارک جزو پر مخاطب ترین مدارکی است که اشخاص از دارالترجمه ها درخواست می کنند. در این فرصت بر آنیم مطالب مرتبط با مراحل ترجمه رسمی مدارک و مراحل ترجمه اسناد و مدارک در دارالترجمه رسمی را در اختیار علاقه مندان قرار دهیم.

نکات مهم در مراحل ترجمه رسمی مدارک :
ترجمه رسمی مدارک نیازمند پشت سر گذاشتن مراحل خاصی است که از آن تحت عنوان مراحل ترجمه مدارک یاد می شود. مراحل ترجمه مدارک شامل موارد زیر می باشد:

مرحله اول ترجمه
اسناد و مدارکی که برای ترجمه در اختیار دارالترجمه رسمی قرار می گیرد باید اصل بوده و مهر و امضای رسمی سازمان صادرکننده آن را دارا باشد. بنابراین در این خصوص اسناد و مدارک کپی یا کپی برابر اصل نمی توانند مورد قبول دارالترجمه ها قرار گیرند. توجه به این نکته ضروری است که اسناد و مدارک مربوطه برای انجام ترجمه باید تنها به دارالترجمه های رسمی سپرده شوند و این موسسات تعهد دارند که مراحل ترجمه مدارک را به بهترین شکل ممکن به انجام رسانند. در حقیقت فرد متقاضی ترجمه این اجازه را ندارد که اسناد و مدارک خود را به صورت شخصی ترجمه نماید یا آن را جهت ترجمه به اشخاص یا موسسات غیررسمی واگذار کند. از همین رو ترجمه این مدارک صرفا باید توسط دارالترجمه های رسمی صورت گیرد و داشتن مهر و امضای این موسسات برای تایید ترجمه امری الزامی تلقی می شود. موضوع مهمی که در این رابطه باید به آن اشاره شود این است که شمار زیادی از دارالترجمه ها مسئولیتی را در قبال اشتباهات پیش آمده در خصوص ترجمه مدارک پس از تحویل آن بر عهده نمی گیرند. در نتیجه فرد متقاضی می بایست بعد از تحویل مدارک و پیش از آن که آنها به قوه قضائیه تحویل داده شود ایرادات احتمالی را به مرکز مربوطه اطلاع دهد تا در نهایت اصلاحات لازم بر روی آن صورت گیرد. ایراداتی همچون املای نام و نام خانوادگی، تاریخ، معدل، شماره و مسائل جزئی نظیر اینها از جمله اشکالات رایجی است که ممکن است حین ترجمه مدارک پیش آید.

مرحله دوم ترجمه
یکی دیگر از مراحل ترجمه مدارک تهیه کپی از تمام صفحات اسناد و مدارک ترجمه شده همراه با مهر و امضای مترجم رسمی و سپس ارائه آن به قوه قضائیه است. پس از آن که اداره امور مترجمین رسمی قوه قضائیه نسبت به تایید ترجمه اسناد و مدارک ارائه شده اقدام نمود مرحله بعدی از مراحل ترجمه مدارک یعنی اخذ تایید وزارت امور خارجه باید انجام شود.

مرحله سوم ترجمه
همانگونه که پیش تر بیان شد در این مرحله فرد متقاضی باید تاییدات لازم را از سوی وزارت امور خارجه به دست آورد. به همین دلیل در این مرحله اسناد و مدارک باید به وزارت امور خارجه ارائه شوند تا بتوانند تاییدات مورد نظر را اخذ نمایند. گفتنی است بسیاری از دارالترجمه های رسمی این مرحله را در ازای اخذ مبلغی علاوه بر هزینه ترجمه مدارک برای متقاضیان به انجام می رسانند. بنابراین در صورتی که اعتماد و اطمینان کافی به مرکز مربوطه حاصل شده باشد می توان به منظور صرفه جویی در زمان و هزینه انجام این مرحله از مراحل ترجمه مدارک را به دارالترجمه واگذار نمود. خاطرنشان می شود بسیاری از دانشگاه های کشورهای آمریکا، کانادا و انگلیس تایید مدارک به وسیله مراجع قضایی را امری لازم و ضروری به شمار نمی آورند. بر این اساس فرد متقاضی باید قبل از این که برای انجام این مرحله از مراحل ترجمه مدارک وارد عمل شود آگاهی های لازم را نسبت به ملزومات دانشگاه مورد نظر خود کسب نماید.

مرحله چهارم ترجمه
مرحله آخر از مراحل ترجمه مدارک ارائه مدارک مربوطه به سفارت کشور مقصد و اخذ تاییدات لازم از سوی آن می باشد. این مرحله از جمله اقدامات مهمی است که در رابطه با ارائه مدارک جهت اخذ ویزا باید صورت گیرد. در این مرحله فرد متقاضی می بایست به سفارت کشوری که قصد اخذ ویزا و نهایتا سفر به خاک آن را دارد مراجعه نموده و مدارک را تحویل سفارت دهد. سفارت پس از دریافت مدارک آنها را به دقت مورد بررسی قرار می دهد و به منظور صدور ویزای مورد نیاز فرد متقاضی تصمیم گیری می کند. بنابراین شخص پس از تحویل مدارک لازم باید در انتظار تایید سفارت مربوطه و تعیین زمان مصاحبه در راستای دریافت یا عدم دریافت ویزای مورد نظر خود بماند. بدیهی است در صورتی که با صدور ویزا برای فرد متقاضی موافقت حاصل شود وی می تواند جهت سفر به کشور مقصد اقدام به عمل آورد.
 نحوه ی ترجمه رسمی  شناسنامه و کارت ملی و مدارک تحصیلی
شناسنامه:
الف) شناسنامه اشخاص بالای 15 سال بدون داشتن عکس قابل ترجمه و تأیید نمی‌باشد.
ب) کلیه صفحات شناسنامه افراد چنانچه واقعه‌ای در صفحات شناسنامه و یا در توضیحات شناسنامه مطلبی درج شده باشد در صورت ممهور به مهر ثبت احوال قابل ترجمه و قابل تأیید می‌باشد درغیر اینصورت ترجمه عبارت: (تا تاریخ ترجمه سایر صفحات شناسنامه فاقد اطلاعات است) الزامی است.
ج) در صورت المثنی بودن شناسنامه، ترجمه کلمه المثنی الزامی است.
د) ترجمه و تأیید شناسنامه منوط به اصل آن می‌باشد و رونوشت برابر اصل قابل ترجمه و تأیید نیست.
ه) ترجمه شناسنامه‌ها قبل از سال 1368 در صورت درج واقعه فوت قابل تأیید می‌باشد.


کارت ملی:
الف) اصل کارت ملی قابل ترجمه و تأیید است.
ب) برگه هویت (پیش صدور) کارت ملی صادره از ثبت احوال همراه با شناسنامه قابل ترجمه و تأیید می‌باشد.
• فرآیند ترجمه رسمی کارت ملی با درخواست متقاضی و ارایه کارت ملی شروع می‌گردد. متقاضیان می‌توانند کار ترجمه رسمی کارت ملی خود را چه به صورت حضوری و چه به صورت غیرحضوری انجام دهند.


مدارک تحصیلی:
مدرک تحصیلی، سند مهمی است که در پایان یک دوره آموزشی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی به دانشجویان و دانش آموختگان اعطا می‌شود. حال اگر کسی بخواهد، از مدرکی که در یک کشور به دست آورده در کشور دیگر استفاده کند، لازم است مدرک خود را به طور رسمی ترجمه کند. ترجمه رسمی مدارک، چه برای مدارک کسب شده در ایران و چه برای مدارکی که در خارج از کشور به دست آمده است، ممکن است به کار شما بیاید.
لازم به ذکر است اصل بعضی از اسناد و مدارک به طور مثال مدارک تحصیلی به فراخور محل صدور این مدارک اعم از وزارت علوم، وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد و… می بایست مجددا توسط این نهادها مورد تایید قرار گیرد.

به طور کلی، در دو حالت ممکن است ترجمه مدارک تحصیلی لازم باشد:
1. حالتی که دانش‌آموخته بخواهد مدرک خود را از زبان‌های دیگر به زبان فارسی ترجمه کند. مثلا ترجمه رسمی مدارک آلمانی یا ترجمه رسمی مدارک ترکی.
2. حالتی که دانشجو یا دانش‌آموخته بخواهد مدرک تحصیلی خود از دانشگاه‌های ایران را ترجمه رسمی کند تا بتواند ترجمه رسمی مدرک تحصیلی خود را به دانشگاه محل ادامه تحصیل خود ارائه دهد.
در این مطلب کوتاه، مراحل عمومی مربوط به روند ترجمه رسمی مدارک دانشگاهی را بیان می‌کنیم. این مراحل به صورت کلی شامل این موارد است:
1. گرفتن مدارک از دانشگاه شامل دانشنامه، ریزنمره و برگه تسویه‌حساب
2. گرفتنِ تاییدیه مدارک
3. ترجمه مدارک
4. تایید مدارک توسط نهادهایی مثل دادگستری و وزارت خارجه

 

منبع: سایت آفتاب

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

شرکت رایان پشتیبان از دهه هشتاد شروع به فعالیت نموده است. کار اصلی این شرکت در زمینه شبکه و خدمات مرتبط با آن است. همچنین در زمینه خدمات پشتیبانی شبکه و کامپیوتر نیز فعالیت عمده‌ ای دارد. فعالیت این شرکت که همانطور از اسمش پیداست در مورد پشتیبانی از شبکه و کامپیوتر می‌باشد. این شرکت بالغ بر 13 سال است که فعالیت می‌کند. با بسیاری از کمپانی‌ها و مؤسسات تجاری، بازرگانی، تولیدی، کارخانجات و … همکاری داشته است و در عملیات و پروژه‌ها بسیار فنی و کاردان عمل می‌کند. شرکت رایان پشتیبان تا کنون تجربه های بسیاری را کسب کرده است؛ همچنین به کارآزمودگی فوق العاده بالایی در عرصه خدمات کامپیوتری و شبکه دست پیدا کرده است.

سوابق کاری شرکت رایان پشتیبان

رایان پشتیبان با تیم‌هایی که در گسترش علوم فناوری اطلاعات سال‌های بسیاری کار کرده‌اند و بسیار کارآزموده‌اند، همکاری می کند. سوابق کاری در این شرکت براساس سطح کیفی و کمی قابل بررسی است. به طوریکه برای بالا بردن این سطوح با همکاری خود با برندهای کارکشته به سطح بالایی از نظر تجربه و کارآزمودگی رسیده است. از سوابق کاری شرکت رایان پشتیبان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؛

قرارداد کامپیوتر و شبکه در میدان آرژانتین و مرکز تهران

تعمیرات و پشتیبانی کامپیوتر و شبکه در شهرک غرب

تعمیرات و پشتیبانی کامپیوتر و شبکه و پرینتر سعادت آباد

قرارداد پشتیبانی شبکه در خیابان ملاصدرا و شیراز

نگهداری کامپیوتر و شبکه در ونک

نگهداری کامپیوتر و شبکه در جردن

قرارداد کامپیوتر و شبکه در جاده مخصوص

که هر کدام از این موارد در برگیرنده چندین شرکت بازرگانی، سازمان‌ها و کارخانجات تولیدی می‌شود.

معرفی کامل شرکت رایان پشتیبان

امروزه با پیشرفت دنیای تکنولوژی کار با کامپیوتر و شبکه یک ضرورت است؛ و اگر فردی در ارتباط خود با این دنیای به روز شده عقب بماند، در واقع از علم و دانش نوین بهره ای نخواهد برد. پس با این اوصاف باید برای کارها کامپیوتری و اینترنتی خود با افراد خبره در ارتباط باشیم. این افراد کارآزموده و خبره موفق به تأسیس شرکت‌های مخصوص برای کمک رسانی در زمینه‌های مختلف کامپیوتری و شبکه شده است. یکی از شرکت‌های موفق در ارتباط با همراهی در سؤالات و نیازهای کاربران کامپیوتر و شبکه شرکت رایان پشتیبان می‌باشد. شرکت رایان پشتیبان باعث آسان شدن امور روزمره در کارخانجات تولیدی، ادارات، سازمان‌ها و مراکز گوناگون شده‌اند؛ زیرا با بیشتر امور روزانه با کمک لپ تاپ‌ها یا کامپیوترهای رومیزی انجام می‌شود؛ و همچنین این سیستم‌ها باید به اینترنت برای بسیاری از رفع نیازهای خود مرتبط باشند؛ و در جریان دنیای کنونی با پیشرفت‌های روز به روز خود را همگام سازند. شرکت رایان پشتیبان در واقع همراه همیشگی تمام کسانی بوده است که با آن در ارتباط بوده‌اند و درصدد تسهیل این خدمات به کاربران خود همچنان کوشا می‌باشد.

و سعی دارد از فشار کاری روزانه کارکنان خود بکاهد. به‌طوری‌که کارکنان شرکت‌ها در زمان کم موفق به افزایش بهره‌وری می‌شوند؛ و اگر سیستم شما به‌یک‌باره از کار بیفتد مطمئن باشید که شرکت رایان پشتیبان با از بین نرفتن زمان مفید شما به حل مشکل شما در کمترین زمان ممکن خواهد پرداخت؛ که شما با خیالی آسوده به کارهای اصلی خود رسیدگی کنید. پس با اعتماد و اطمینان دوچندان کارهای کامپیوتری و شبکه‌ای خود را به شرکت رایان پشتیبان بسپارید؛ و خود تنها به کارهای تجاری و روزانه خود بیندیشید؛ و با کارشناسان تماس بگیرید؛ و مطمئن باشید که در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای رفع اشکال به نزد شما می‌آیند؛ و برای تکرار نشدن اشکالات به شما مشاوره خواهند داد.

  • خدمات سخت‌ افزاری و نرم‌ افزاری شرکت رایان پشتیبان
  • فروش و تعمیر انواع دستگاه‌ های کامپیوتری (لپ‌ تاپ و پی سی)
  • فروش و تعمیر قطعات سخت‌افزار cpu، مادربرد، هارد، رم و …
  • پشتیبانی و انجام سرویس دوره‌ای سخت‌افزاری
  • مشاوره در انتخاب تجهیزات سخت‌افزاری مناسب
  • مونتاژ و اسمبل کامپیوترهای شخصی (pc)، حرفه‌ای و Server
  • بررسی کامل و عیب‌یابی سخت‌افزار سیستم
  • ارائه خدمات سخت‌افزاری در محل
  • تعمیر کامپیوتر و تعمیر لپ‌تاپ و نوت بوک
  • مشاوره در انتخاب نرم‌افزارهای مالی واداری
  • ارائه خدمات نگهداری و بک آپ اطلاعات مالی و اداری
  • نصب نرم‌افزارها و سیستم‌عامل (خانواده ویندوز و لینوکس)
  • بهینه‌سازی و ارتقای نرم‌افزارها و سیستم‌عامل‌ها
  • نصب و راه‌اندازی شبکه
  • نصب نرم‌افزارهای تخصصی عمران و مکانیک و …
  • راه‌اندازی  نرم‌افزارهای کنترل پهنای باند
  • ارائه خدمات نرم‌افزار مدیریت شبکه و سرور معرفی کامل شرکت رایان پشتیبان

امروزه با پیشرفت دنیای تکنولوژی کار با کامپیوتر و شبکه یک ضرورت است؛ و اگر فردی در ارتباط خود با این دنیای به روز شده عقب بماند، در واقع از علم و دانش نوین بهره ای نخواهد برد. پس با این اوصاف باید برای کارها کامپیوتری و اینترنتی خود با افراد خبره در ارتباط باشیم. این افراد کارآزموده و خبره موفق به تأسیس شرکت‌های مخصوص برای کمک رسانی در زمینه‌های مختلف کامپیوتری و شبکه شده است. یکی از شرکت‌های موفق در ارتباط با همراهی در سؤالات و نیازهای کاربران کامپیوتر و شبکه شرکت رایان پشتیبان می‌باشد. شرکت رایان پشتیبان باعث آسان شدن امور روزمره در کارخانجات تولیدی، ادارات، سازمان‌ها و مراکز گوناگون شده‌اند؛ زیرا با بیشتر امور روزانه با کمک لپ تاپ‌ها یا کامپیوترهای رومیزی انجام می‌شود؛ و همچنین این سیستم‌ها باید به اینترنت برای بسیاری از رفع نیازهای خود مرتبط باشند؛ و در جریان دنیای کنونی با پیشرفت‌های روز به روز خود را همگام سازند. شرکت رایان پشتیبان در واقع همراه همیشگی تمام کسانی بوده است که با آن در ارتباط بوده‌اند و درصدد تسهیل این خدمات به کاربران خود همچنان کوشا می‌باشد.

و سعی دارد از فشار کاری روزانه کارکنان خود بکاهد. به‌طوری‌که کارکنان شرکت‌ها در زمان کم موفق به افزایش بهره‌وری می‌شوند؛ و اگر سیستم شما به‌یک‌باره از کار بیفتد مطمئن باشید که شرکت رایان پشتیبان با از بین نرفتن زمان مفید شما به حل مشکل شما در کمترین زمان ممکن خواهد پرداخت؛ که شما با خیالی آسوده به کارهای اصلی خود رسیدگی کنید. پس با اعتماد و اطمینان دوچندان کارهای کامپیوتری و شبکه‌ای خود را به شرکت رایان پشتیبان بسپارید؛ و خود تنها به کارهای تجاری و روزانه خود بیندیشید؛ و با کارشناسان تماس بگیرید؛ و مطمئن باشید که در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای رفع اشکال به نزد شما می‌آیند؛ و برای تکرار نشدن اشکالات به شما مشاوره خواهند داد.

  • خدمات سخت‌ افزاری و نرم‌ افزاری شرکت رایان پشتیبان
  • فروش و تعمیر انواع دستگاه‌ های کامپیوتری (لپ‌ تاپ و پی سی)
  • فروش و تعمیر قطعات سخت‌افزار cpu، مادربرد، هارد، رم و …
  • پشتیبانی و انجام سرویس دوره‌ای سخت‌افزاری
  • مشاوره در انتخاب تجهیزات سخت‌افزاری مناسب
  • مونتاژ و اسمبل کامپیوترهای شخصی (pc)، حرفه‌ای و Server
  • بررسی کامل و عیب‌یابی سخت‌افزار سیستم
  • ارائه خدمات سخت‌افزاری در محل
  • تعمیر کامپیوتر و تعمیر لپ‌تاپ و نوت بوک
  • مشاوره در انتخاب نرم‌افزارهای مالی واداری
  • ارائه خدمات نگهداری و بک آپ اطلاعات مالی و اداری
  • نصب نرم‌افزارها و سیستم‌عامل (خانواده ویندوز و لینوکس)
  • بهینه‌سازی و ارتقای نرم‌افزارها و سیستم‌عامل‌ها
  • نصب و راه‌اندازی شبکه
  • نصب نرم‌افزارهای تخصصی عمران و مکانیک و …
  • راه‌اندازی  نرم‌افزارهای کنترل پهنای باند
  • ارائه خدمات نرم‌افزار مدیریت شبکه و سرور

سخن آخر

اگر به دنبال شرکتی برای پشتیبانی شبکه و کامپیوتر خود هستید که با اطمینان کامل و خیال آسوده به کار خود رسیدگی کنید و هر زمان از روز به به پشتیبانی به صورت حضوری و آنلاین نیاز داشتین ما به شما شرکت رایان پشتیبان را پیشنها میکنیم . بااین وجود اگرفکر میکنید که تجهیزات شما نیاز به سرکشی دارد به سایت رایان پشتیبان سربزنید. https://rayanposhtiban.com/

منبع: بست فارسی

  • محمد سلحشوری
  • ۰
  • ۰

در صورتی که نیاز به ترجمه متون و مقالات مختلف دارید و به دنبال مرجعی مورد اطمینان دارید تا در اسرع وقت به کار شما رسیدگی شود؛ شما نیاز به یک دارالترجمه ای در سطح شهر خویش دارید تا با استفاده و بهره مندی از وجود خدمات ارائه شده در این دارالترجمه بتوانید نیاز خویش را برآورده نمایید. به طور کلی دانشجویان و پژوهشگران مختلف و نیز افرادی که قصد مهاجرت تحصیلی دارند؛ در کنار تمامی اسناد و مدارکی که در ادارات داخلی ارائه می شوند؛ نیاز به ترجمه به زبان های مبدأ و مقصد دارند تا با زبان ارائه شده در کشور مورد نظر آن ها را به خوبی برگردان نمایند. مسئله زبان به همین علت بسیار اهمیت بسزایی دارد و زبان های مختلف را به واسطه ترجمه می توان به هم نزدیک ساخت تا هر یک از افراد مختلف در کشورهای متفاوت زبان همدیگر را متوجه شوند تا به کارهای شما رسیدگی شود. در همین راستا تأسیس شده است و مترجمین کاربلد و حرفه ای را در درون خویش جای داده است تا شما به واسطه مترجمینی که در این دارالترجمه وجود دارد؛ بتوانید نیاز خود را مرتفع سازید.

معرفی دارالترجمه رسمی سورن

در این بخش قصد معرفی دارالترجمه رسمی سورن را داریم تا ضمن معرفی این دارالترجمه به ارائه خدمات ارائه شده در این دارالترجمه پرداخته شود تا در صورتی که شما هم نیاز مبرمی به یک دارالترجمه رسمی و معتبر دارید؛ بتوانید با مراجعه به دارالترجمه سورن نیاز خویش را برآورده نمایید. دفتر ترجمه سورن که در تهران در واقع شده است؛ یکی از بهترین دارالترجمه های رسمی به شمار می آید که کلیه ساکنین منطقه غربی و شمالی تهران می تواند از وجود مترجمین زبده و کاربلد موجود در این دارالترجمه به خوبی بهره مند شوند و خیلی زود و فوری متون ترجمه شده خود را به زبان های مختلف از جمله انگلیسی، اسپانیایی، روسی، ترکی، روسی، فرانسوی، چینی و… برگردان می نمایند. بنابراین در صورتی که نیاز به ترجمه یک متن از زبان های مختلف به فارسی یا از فارسی به زبان های مختلف دارید؛ دارالترجمه رسمی سورن در خدمت شماست. به طور کلی باید اذعان داشت که مترجم هایی که در این دارالترجمه مشغول به کار و فعالیت هستند؛ از جمله افرادی به شمار می آیند که نسبت به زبان مبدأ و مقصد تسلط کاملی دارند و می توانند با بهره گیری از توانایی های خاص خود هر متونی را از قدیم به جدید و در موضوعات مختلف از جمله سیاسی، اقتصادی، ورزشی و… را برای شما ترجمه نمایند. ضمن اینکه متن ترجمه شده را خیلی زود به دست شما می رسانند تا در کنار کیفیت بالای ترجمه خویش به وقت شما هم اهمیت قائل شوند.

خدمات ارائه شده در دارالترجمه سورن

در دارالترجمه رسمی سورن شما می توانید از خدمات بسیار زیاد و متنوعی بهره مند شوید. به این صورت که هر یک از افراد می توانند به منظور مرتفع ساختن نیازهای خود وارد دارالترجمه شما شوند که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره داشت:

ترجمه متون مختلف از ساده تا پیشرفته

در صورتی که دانشجوی مقاطع مختلف تحصیلی هستید و فرصت کافی برای ترجمه متون خود از ساده تا پیشرفته را ندارید؛ دارالترجمه رسمی سورن گزینه خوبی است که پیش روی شما قرار دارد تا با بهره گیری از توانایی های آنان ترجمه شما را به هر زبانی که بخواهید؛ خیلی فوری تقدیم شما می کنند.

ترجمه اسناد و مدارک

جدا از ترجمه متون مختلف برخی از افرادی هستند که به جهت اهداف مورد نظر خویش قصد خروج از کشور را دارند؛ این دسته از افراد به هر کشوری که قصد مهاجرت داشته باشند؛ بایستی اسناد و مدارک خود را از جمله مدارک تحصیلی، مدارک شناسایی و هویت ملی خود و… را به سفارت خانه یا مقامات دولتی کشور مورد نظر خویش ترجمه نمایند. دارالترجمه رسمی سورن ضمن ترجمه این اسناد و مدارک به زبان ارائه شده در کشور مقصد، مهر تأیید دادگستری و امور خارجه را نیز پای برگه های شما درج می کنند تا دیگر نیازی به مراجعه به این اماکن و تأیید مدارک خویش نداشته باشید.

ترجمه رسمی کارت ملی

ترجمه رسمی کارت ملی ( برای اطلاع از هزینه ترجمه کارت ملی کلیک کنید) برای هر فردی که تصمیم داشته باشد در خارج از ایران تحصیل، کار و … کند، الزامی است. دارالترجمه سورن یکی از مراکز ترجمه معتبر است که با داشتن مجوزهای قانونی از قوه قضاییه اقدام به ترجمه متون، اسناد، مدارک و … می‌کند. کارت ملی یکی از مدارک مهم هویتی در ایران است که برای ترجمه آن حضور صاحب کارت ملی در مرکز ترجمه الزامی است. حال چنین افرادی باید به دنبال یک مرجع رسمی و معتبر باشند که کار ترجمه را حتی به صورت فوری انجام برای آن‌ها انجام دهد.

ترجمه همزمان

بسیاری از گردشگران و توریست ها هستند که از کشورهای مختلف به داخل ایران رفت و آمد می کنند و یا در کنفرانس ها و جلسات مختلفی در وزارت کشور حضور می یابند. با توجه به این مسئله که آن ها نیاز به یک مترجم مسلط به زبان آن ها در داخل ایران دارند؛ می توانند با مراجعه به دارالترجمه سورن درخواست ترجمه همزمان یا حضوری کنند که هر کجایی در ایران نیاز به ترجمه دارند؛ از حضور آن ها بهره مند شوند تا به صورت همزمان بلافاصله صحبت های ایرانی ها را به زبان آن ها و نیز صحبت های آن ها را به زبان فارسی برگردان نمایند تا تعامل به خوبی میان دو طرف با دو زبان مختلف برقرار شود.

ترجمه مقالات و پژوهش های مختلف

کسانی که می خواهند مقالات و پژوهش های مختلف خود را در حوزه های تخصصی مختلفی ترجمه نمایند هم راهشان به سمت دارالترجمه رسمی سورن خواهد افتاد. چرا که مترجم های زبده و کارکشته ای در این دارالترجمه حضور دارند که قادر به ترجمه انواع مقالات و پژوهش های مختلف به صورت تخصصی در زمینه ها و رشته های مختلفی هستند تا بدین منظور نیاز شما را برطرف نمایند.

به طور کلی دارالترجمه رسمی سورن در تهران با ارائه خدمات ترجمه برتر همراه مهر قوه قضاییه با هزینه های مصوب کانون مترجمان ایران با در خدمت شماست. (مشاهده هزینه های ترجمه رسمی)

منبع: بست فارسی

  • محمد سلحشوری