بلاگ

  • ۰
  • ۰

پنج فعل تقویت کننده حالت را لازم بیاموزید. برای ساختن یک جمله حداقل به دو عنصر نیاز دارید، یک اسم و یک فعل. به همین دلیل در آلمانی و نیز به هر زبان دیگری، افعال یک بخش اساسی در یادگیری زبان است.

افعال آلمانی چالش های فراوانی را برای زبان آموزان به وجود می آورد زیرا بسته به موضوع می توان آن ها را به مدت زمان های مختلف پیوست و به همین جهت در زبان آلمانی دایلو روش های موثری برای یادگیری آن ها ارائه می گردد. با این حال آیا می دانستید که فقط با 5 فعل تقویت کننده آلمانی دیگر نیازی به نگرانی در مورد ترکیب افعال دیگر نخواهید داشت.

  • Ich möchte که خواستن است.

هر وقت دوست دارید کاری انجام دهید یا قصد انجام کاری را دارید ، سعی کنید از آن برای بیان آن استفاده کنید. سپس تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که از فرم نامتناهی فعل زیر استفاده کنید. به عنوان مثال اگر می خواهید توضیح دهید که قصد دارید زودتر از خواب بیدار شوید و قطار را بگیرید، اما نمی توانید به یاد بیاورید که چگونه برنامه ریزی یا بیدار شدن از خواب را پیاده کنید، می توانید به سادگی بگویید Ich möchte morgen früh aufwachen  که یعنی من می خواهم فردا از خواب بیدار شوم در عوض.

  • ایچ کان به معنای می توانم.

این یک روش عالی برای آسان تر کردن توصیف خود به زبان آلمانی است. پس از یادگیری این فعل، تنها کاری که باید انجام دهید اضافه کردن یک فعل دوم infinitive است و شما آماده هستید به عنوان مثال  به جای نگرانی از ایجاد فعل "بازی" برای گفتن من فوتبال بازی می کنم، می توانید به سادگی بگویید ich kann Fußball spielen .

زمان فعلی به زبان آلمانی بسیار شبیه به تنش فعلی در انگلیسی است، به این معنی که شما اغلب می توانید از آن برای اشاره به وقایع در آینده استفاده کنید. با این حال اگر می خواهید زندگی خود را هنگام صحبت در مورد رویدادهای آینده آسان تر کنید به سادگی از Ice werde استفاده کنید.

  • Ich sollte که به معنای باید است.

برای گفتن این نوع عبارت ها کلمات من باید به معنای تقریبا یکسان در انگلیسی باشد. با این حال در زبان آلمانی، فقط می توانید از Ich sollte برای بیان این مطلب استفاده کنید. سپس تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که فرم نامتناهی فعل را بگویید.

این یکی دیگر از موارد بسیار آسان است، به خصوص که به نظر می رسد بسیار شبیه به معادل انگلیسی آن است. می توانید از Ich muss برای بیان هر نوع عملی که باید انجام دهید و به دنبال فعل دیگری استفاده کنید. اگر همیشه در حین مکالمه در تلاش برای ایجاد مزاحمت یک فعل در پرواز هستید، می توانید به سادگی با استفاده از یکی از این افعال مدول مفید، جمله خود را دوباره تغییر دهید.

در حال یادگیری باشید و بیایید با آن روبرو شویم. شما احتمالا زندگی شلوغی دارید و کنار گذاشتن وقت برای تحصیل در آلمان دشوار است. خوشبختانه با این حال یکی از بهترین راه ها برای استفاده از وقت آزاد شما یادگیری زبان آلمانی در حرکت است. یک راه عالی برای این کار با بهره گیری از تکنیک سایه زنی است. این روش یادگیری زبان شامل گوش دادن به آلمانی با هدفون و همزمان تکرار آن با صدای بلند هنگام راه رفتن در بیرون است.

سه کلید اصلی برای این تمرین وجود دارد. با بیشترین سرعت ممکن در فضای بیرون بروید. اگر در عموم مردم احساس خجالت می کنید، راهی یا مسیری پیدا کنید که بتوانید بدون بسیاری از افراد دیگر در اطراف خود با صدای بلند و با افتخار به آلمانی صحبت کنید.

حالت کاملا قائم را حفظ کنید. حفظ وضعیت خوب باعث می شود این روش حتی مؤثر باشد. به خوبی و با صدای بلند و واضح بیان کنید. این به منظور یادگیری موثر ریتم، ساختار و صدای زبان بسیار مهم است.

به محض شنیدن آن ها صداها را بگویید و منتظر کل کلمه نباشید. در حقیقت در ابتدا شما می توانید بخش کوچکی از آنچه گفته می شود را جلب کنید و به نظر می رسد که سخنان عجیب است. این ممکن است در ابتدا احساس غیر طبیعی داشته باشد، اما نتایج آن شما را متحیر می کند. به محض شنیدن صداهای آلمانی با صدای بلند صحبت می کنید، حتی اگر همه چیز گفته شده را درک نکنید می توانید چگونگی ساخت زبان و صدا را ایجاد کنید.

اگر نتوانید همه چیز را بدست آورید و تکرار کنید نگران نباشید. با پیشرفت به تدریج شروع به توسعه لهجه و ریتم آلمانی خواهید کرد. آن را با اولین درس صوتی تعاملی امتحان کنید. برخی از ترفندهای عالی دیگر برای یادگیری زبان آلمانی شامل استفاده از مترو صبحانه یا اتوبوس شما با مطالعه کارت های فلش یا گوش دادن به ایستگاه های صوتی یا رادیویی آلمانی در اتومبیل است.

یادگیری آلمانی را بخشی از زندگی خود قرار دهید و شگفت زده خواهید شد که وقتی در حال یادگیری هستید چقدر زمان برای تحصیل دارید. شما می توانید به زبان آلمانی همانند افراد بومی صحبت کنید.

  • ۹۸/۰۸/۲۰
  • محمد سلحشوری

زبان آلمانی

زبان آموزان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی